Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 22 Kas 2022
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaslar,
Gecen konusu oldu,ama o zaman uye degildim yazamadim.
Neymis efendim,nc750 sadede is amacliymis,heyecan yokmus,eglence yokmus.2 tonluk suv lar onu solluyormus falan.
Dalga gecildi,gordum bunlari.
Simdi,bastan soyleyim.Motorunuz 150 beygir diye herşeyi sizin bildiginizi dusunmeyin.
https://www.youtube.com/watch?v=9wMD5I3FCbs&t=134s&ab_channel=Schaaf
su yukardaki blogun eglenceli olmadigini soylemek ayip degil mi ?
Su downshiftletin guzelligine bakin,..
Yani bir motorun eglenceli olmasi icin o motorum 140 ve uzeri beygir mi olmasi gerekiyor ?
Ya da mesela 10000 rpm mi cevirmesi lazim ?
Ne kadar sacma sapan dusunceler..Gozunuz kapali alinir bu blok
Tecrubeyle sabit.
Gecen konusu oldu,ama o zaman uye degildim yazamadim.
Neymis efendim,nc750 sadede is amacliymis,heyecan yokmus,eglence yokmus.2 tonluk suv lar onu solluyormus falan.
Dalga gecildi,gordum bunlari.
Simdi,bastan soyleyim.Motorunuz 150 beygir diye herşeyi sizin bildiginizi dusunmeyin.
https://www.youtube.com/watch?v=9wMD5I3FCbs&t=134s&ab_channel=Schaaf
su yukardaki blogun eglenceli olmadigini soylemek ayip degil mi ?
Su downshiftletin guzelligine bakin,..
Yani bir motorun eglenceli olmasi icin o motorum 140 ve uzeri beygir mi olmasi gerekiyor ?
Ya da mesela 10000 rpm mi cevirmesi lazim ?
Ne kadar sacma sapan dusunceler..Gozunuz kapali alinir bu blok
Tecrubeyle sabit.