İkisinide kullandım denedim bariz olarak Hero daha kaliteli ve daha rahat. Ayrıca Heronun motor bloğu bildiğim kadarıyla cbf bloğunun balansörsüz hali. Fakat gidişi rks 150den biraz daha az.
Ayrıca Heronun ikinci eli zayıftır. Siz satmak isterseniz baya bi fiyat indirmek zorunda kalabilirsiniz.
rks 150-s alt motor suzuki gs150 klonudur, hero ise cbf 150
iki motoru da kullanmadım fakat bir ara rks 150-s e niyetlendim, etrafımda kullanan da vardı ama paslanma kronik sorunu (egzos ve şasi) olduğundan vazgeçtim
heronunda 2. eli çok zayıf, uzun süreli kullanırım dersen hero tercih et
Bildiğim kadarıyla T Sport, Titanic 150 S den daha beygirli bir motosiklet. Gidişi daha güçlü olması gerekmez mi?