Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Öncelikle hoşgeldin Evet 13 diş taktım motor rahatladı hatta 14 üde kaldırır bulamadım ben Gidona gelince ben kendimce bi aparat yaptırıyorum ancak henüz bitmedi bitince burdan paylaşırım
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
160
iyi günler arkadaşlar, bugün arka dişliyi 32ye çevirdim,(antalyada 520 zincire uygun bir atv dişlisi bulup tornacıda deldirdim) 5-10 km sonrası yorumlarım
0- dişliyi taktırırken bir hero hunklu bir eleman geldi, sohbet ederken 8000 devirde 115 gördüğünü söyledi, benim karizma da 8k 115 görüyor,
(elemanın dediği doğruysa)hero firması üretimi ucuza getirmek için yeni bir vites kutusu yapmak yerine hunkta, tahminen thrillerda, 150 cc vites oranlarını aynen koymuş, 150 cc ile 223 cc motorun dişli oranları aynı

1-kalkışlarda çok küçük bir ağırlık hissettiriyor, azıcık gaz verince sorun kalmıyor, istanbul gibi dur-kalkma trafiğinde kullanılacaksa sorun olabilir, istanbul hariç bence sorun değil
2- titreşim yüzde 60 ile 80 arası azaldı, hangi devirde hangi viteste olduğuna bağlı olduğuna bağlı olarak. Orjinalde 100 ile giderken 7bin civarı elciklerde katlanılmaz olan titreşim neredeyse hiç hissedilmiyor, normalde 5. vites 8000 devirde 115 giderken şimdi 4. vites 8000de 119 gibi birşey gidiyor, sadece 3 ve 4. viteste 7-8 binde titreşim azıcık hissediliyor (titreşim görecelidir, ama 5. viteste neredeyse ybr gibi titreşimsiz)
3-kullanımı acayip rahatladı, normalde sakin sürüşte 3-4binde güc fazla geliyordu, vites arttırıyordum, 30a gelirken 3e, 60da 5e atmış oluyordum, şimdi 35 hatta 40a kadar 2 yetiyor ve artık zırt pırt vites değiştirme istemiyor, aynı viteste 2-3k devir arttırıp azaltabiliyorum(dahası da olur tabi), torku iyi olduğundan kullanımda hiçbir eksisini görmedim (hızlı kalkacam diyorsanız da yüksek devirlerde vites atarsınız pek yavaşlama yok)
4-orjinal halinde (sırtımda çantayla)max ibrede (9bin kusur devir) 135 gpsde 128 gösteriyordu, şimdi 4. viteste ibrede 119(8k) 5. viteste max 145 (8k) gösteriyor (gps 136) oldu, daha yüksek devire çıkmıyor, belki 34 dişli ile 3-5 km daha fazlatop speed görebilir
6-5. viteste 4binde 75 (ibrede) yapıyor, gücü düz yolda sıfıra sıfır yetiyor, hafif eğim olsa 75le gidemeyecek, ama 5500 sonrası gücü baya artıyor,
110la rahat ve titreşimsiz sayılabilecek şekilde gidiyor

sonuç
-tüm viteslerde titreşimin azalması
-ilk 4 viteste gücün devirle ihtiyactan fazlasına hemen gelmemesi sayesinde daha rahat kullanım
-normalde kullandığım gibi gücü yerinde kullanırken ilk 4 vitesi kullanma, (şuanki 4. vites, orjinalin 5.vitese denk sayılır) orjinalinde tüm vitesleri bitirmişken+ 1 vites
bu motoru olanlara kesinlikle dişli küçültme tavsiye ederim (çoğu kişiye 34-36 daha ideal olur)
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------



Arka 4/10-18 taktim one 90/90-18 buyuk geldi camurluga surtuyodu sokturdum 2.75/18 taktik cok sukur

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------

Bu kaymaz artik heralde
 
Katılım
6 Ara 2016
Mesajlar
3
bu arada full depo ile tekrar test ettim 450 km gibi gitti
arka dişliyi 34 takılıydı bende
arka lastiği daha ince 110 ile değiştirilmiş bununda etkisi olabilir
0.100 km hızlanma süresi çok iyi 7-8 sn gibi
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Bende aynı sonucu aldım yedeğe düsmeden 450 gittim yolda kalmim diye benzin aldım 450 altına düşmesse iyi
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Valla yine yedege dusmeden 450 km az yakmis sayilir ben 440 - 450 km ful yedek dahil yakiyorum yedektede 30 - 40 gitse yine sizin 500 e yaklasiyo herangi bi ayar mudahale ettinizmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------

500 km gitse ful depoya raziyim 16 kr yakmis olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------

Taktigim lastikleri forma resmini attim yagmurda deil buzda bile kaymiyo rahatca virajlarda yatiyo motorsiklet ben cok memnunum soyle soyleyim abarti belki ama lastik ole yere yapisiyoki yol islakken lastigin gectigi yerlerde islaklik kalmiyo kurütuyo 😃😃😃 saka bi yana yol tutusu cok iyi tavsiye ederim
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Lastk ebatları nedir kaça ve nerden aldın

[/COLOR]
Arka 4/10-18 taktim one 90/90-18 buyuk geldi camurluga surtuyodu sokturdum 2.75/18 taktik on 140 arka 95 tl
Ankarada yiba carsisindan aldim anlasin lastigi

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------

Adamlar anlas lastigi viraj icin yapmislar lastiklerin kenarlarinda viraj icin vakumlar var cok guzel yol tutusu var
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Bu arada lastikleri degisinde got bas sallamayida birakti yani eskiden gidon el biraktinmi felaket sallaniyodu suan oyle bise yok cok sukur kesti

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

Yakiti bi dusuremedim ards 105 km 20.50 tl hayret bisey yaa
 
Katılım
10 Ara 2016
Mesajlar
22
200Ns'nin fiyatı artmaya devam ederse Hero karizmaya yöneleceğim herhalde.Şubatı beklemedeyim :)Yorumları takip ediyorum,teşekkürler görüşleriniz için.
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
200Ns'nin fiyatı artmaya devam ederse Hero karizmaya yöneleceğim herhalde.Şubatı beklemedeyim :)Yorumları takip ediyorum,teşekkürler görüşleriniz için.
Hocam 200NS Alanlar memnun kullanmıyor nakadar pulsarcıyla konuşsam şikayetci sağlam deyil diyorlar kullanmadım ben bilmiyorum ama şikayetler var karizma sağlam makina fiyatıda iyi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

Bu arada lastikleri degisinde got bas sallamayida birakti yani eskiden gidon el biraktinmi felaket sallaniyodu suan oyle bise yok cok sukur kesti

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/l31OAg.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/za40bO.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

Yakiti bi dusuremedim ards 105 km 20.50 tl hayret bisey yaa

son ölçümüm 80 TL İle 470 km 17 krş
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Hocam 200NS Alanlar memnun kullanmıyor nakadar pulsarcıyla konuşsam şikayetci sağlam deyil diyorlar kullanmadım ben bilmiyorum ama şikayetler var karizma sağlam makina fiyatıda iyi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------



son ölçümüm 80 TL İle 470 km 17 krş

Yine benimkine gore iyi sayilir
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
CBF in güçlü versiyonu sadece eksiği az bi vibrasyon var sağlam motor ben tavsiye ederim
 
Katılım
6 Ara 2016
Mesajlar
3
arkadaşlar bi kullanıcıda lütfen ön 13 dişli şuradan aldım şu fiyata desin paylaşşın devlet sırrı maşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst