Herkeze selamlar

GOD

Katılım
21 Eyl 2015
Mesajlar
5
Merhaba abilerim kardeşlerim varsa ablalarım 16yaşındayım küçüklüğümden beridir motor tutkunuyum adım Atakan Muğla/Merkez'de oturuyorum izin 2016-23 Ocak'ta ehliyetime kavuşacağım.. Hepinizi şimdikten selamlıyorum bi kaç motorla ilgili sorularım olucak bunun içinde sanırım Moto Sohbete konu açmam gerek
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Aleyküm selam, hoşgeldin. Nick name'ini hiç beğenmedim.
 
Son düzenleme:

GOD

Katılım
21 Eyl 2015
Mesajlar
5
Hosbuldum da kullandigim nicki herkes elestiriyor tanrı anlamına gelmiyor kısaltma sadece anlamı Gleasy Od Dream demekti bunu cok uzun oldugu için yazamadim ve normalde g.o.d olarak yazmam gerekiyordu fakat nokta cizgi tire tarzi harfler kullanılmıyor diye biliyorum yanlış bir anlam uyandirdiysam kusura bakmayın özür dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst