Herkeze selamlar

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
15
Arkadaşlar forumun an itibariyle en çaylak üyesi olarak herkeze selamlar. Istanbul Anadolu yakasında ikamet ediyorum. 35 yaşındayım..Bir firmada dış ticaret sorumlusuyum. Aprilia Atlantic 200 Maxi scooter kullanıcısıyım..Uzun süreden beri takip ettiğim bu faydalı siteye en sonunda üye olmaya karar verdim..Sürç-i Lisan eder isem şimdiden affola :)
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
hoş geldin
Göktuğ kardeşim
inşallah forumda keyifli zaman geçirir aradığını bulursun
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşım hoş geldin.:)
bu forum çaylak diye birşey yoktur eğer bilinçli isen sende bizdensin:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst