Nefretimsin sen birtanemHııımmm, ilginçç... :cherry:
Haşin erkek fırsatçı bir tip![]()
bize gösterdi ama napıcaz
gelelim senin imzaya;
bana aşık diyosunuz forum olarak asıl sen aşıksın. hemde allah etmesin dört kişiye birden![]()
Ben mi dört kişiye birden aşığım.. :silent: Tek bi aşkım var benim...
Heeeeeeeee onu diyosun sennnnnnn..:mrgreen:
Evet motosiklet aşkıydı, ama "o" nu tanıyana kadar..![]()
yalan söemedört tane eniştemiz var işte.. kanıt olarakta imzana bak derim
bak sayıyım aşklarınıda
1- has eniştemiz
2- : Yamaha Cygnus
3- ,Honda Nx4 Falcon
4- Honda Today
5-transalp (ben bunuda ekleyeyim ):queen::queen::queen:
hani sonusza kadar süren aşk motosiklet aşkıydı? o zaman 3+1 tane aşkın var![]()