- Katılım
- 18 Şub 2009
- Mesajlar
- 955
kask takmak lazım...
( Yalnıs Anlama Abim) ) Musti Çok Konusmus:queen
Gercekten Yalnıs Anlama Abimsin .. :rendeer: )
Yok la kızmadım.. :mrgreen:
İmzana gelince reklam panosu gibi..:mrgreen: