Herkez bir üsttekinin imzasına yorum yapsın...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keşkelerle avunan çok efendi bi arkidişimiz..

imza: mt.net geyik sakini..

bisiklet takımı ismine benziyo imzası. zencilerden kurulu bir bisiklet takımı tabi :p

msn adresimin ne olduğunu biliyosun tam değil ama yapayzenciyim..:queen::queen::queen:

gel o takıma senide üye yapalım..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bu negro street fighterın bir versiyonunda vardı sanırım kolları falan uzuyodu :)
yoksa negramıydı o bide dalsım vardı sanırım herneyse işte öyle bişey :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu negro street fighterın bir versiyonunda vardı sanırım kolları falan uzuyodu :)
yoksa negramıydı o bide dalsım vardı sanırım herneyse işte öyle bişey :)

dhalsım..........................................

 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
tam çözemedim ama sanırım kanucan
"Gelin tanış olalım" (Yunus)
tadında bir imza kullanmış.

ah dhalsım ah
bir ara herkese dhalasım gelirdi,
şimdilerde herkesten kaçasım gelir
dedirten aşmış kişi.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
77
yorumları okurken yazmk bile zor oldu gülmekten...
muuujhajajajhahahaha :) :) :) :) :mrgreen::queen:
hepinizin tekeri düz bassın, kaskınız yere deymesin

saygılar...
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Ben imzadan çok avatara takıldım abicim böyle avataramı konur arkada hiptonize halkalar önde sen elinde bişey büyük bir iştahla ısırıyorsun:mrgreen:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Yağmurluk(pert), eldiven (pert) <<yapılan<< Projeler >>yapılacak>> yeni proje beklemede.




porof. zihni sinir torunu sandım
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
53
kafası yüksek ihtimal asfalt tadını tatmış bir arkadaş..hayır bende tattım biliyorum ozamanlar cahildik kask yoktu. izi hala durur:mrgreen:
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
Paylaşılan sevgili yanlızlık işte yanlızlık durumlarını eleştiriyor,ama en hayırlısı bu be moruk. :cat: Sevgili işi yaş iş,başına bela hergün 239763578 kere ara,kıskançlıklarıyla uğraş,tripleriyle ayrı vs.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
53
:) arkadaş sanıyorum ki ilişkilerden bıkmış usanmış.yalnızlığı kend,ine ilke edinmiş ve yolun sonuna gelmiş:))))
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Yalnızların en büyük sorunu, tek basına özgürlük ne ise yarayacak bir turlu çözemedikleri bu olu bir gezegenin soğuk tenhalığına benzemesin diye özgürlük mutlaka paylaşılacak suç ortağı bir sevgiliyle

terkedilmiş ancak yeni ilişkiye yelken açmış birine benziyorsun....

14 senedir hiç düşmedim serzenişim kask takmayan arkadaşlaradır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst