- Katılım
- 21 Ara 2007
- Mesajlar
- 254
Herhalde kendinizi tanımaya çalışıyorsunuz...........:silent:
bisiklet takımı ismine benziyo imzası. zencilerden kurulu bir bisiklet takımı tabi![]()
Bu negro street fighterın bir versiyonunda vardı sanırım kolları falan uzuyodu
yoksa negramıydı o bide dalsım vardı sanırım herneyse işte öyle bişey![]()