Herkez bir üsttekinin imzasına yorum yapsın...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Muziq ruhlu emrah abım (((((:)

bak sen şu bacaksıza yavrucum yinemi bakkal amcanın camını kırdın..

bu kaçıncı yav kedilerin kuyruğundan tutup sallarsın..
dedelerin bastonunu kaçırırsın..
komşunun çocuğunu döversin..
muhittinin uçurtmasını kopardığını hatırlamak bile istemiyom..

hadi yavrum bakkal amcandan özür dilede gel sonra elini ayağını yıkayalım..

:queen::queen::queen::queen::queen:

sus sus eti negro seni (((((((((:)

sen karışma...... abi - kardes arasına girmee..:queen:

.........................................................................................................


bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..



utanmıyonmu elalemin karılarından imza yapmaya..

sharon stone:: bridgestone lastiklerinin sahibidir sakın duymasın onun adını imza olarak kullandığını..

:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
höööööö :queen:
şimdi buna ne yorum yaapabilirim kii
ama anlatmak istediği saglam, sert, isyancı bir tavrı var sankii

kim bu toplamaya çalışan:queen:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
zamana ayak uydurmaya çalışan şairin yandan yemişi:mrgreen::silent::p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
kafası karışık bi şairin son nefesini vermeden önceki serzenişleri gibi bişey:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ozzy73 sagopa kajmer e karsı biras daha saygılı olsan..

komandolar ne unutulunca ölür nede vurulunca sen merak etme
onlar vatanımın her karışı için can feda ediyor belki bir gün topraga gömülürler ama inanki yüreklerdeki yerleri asla bitmez tükenmez sevgiyle kaplıdır canım türkiyem ne mutlu türküm diyene biz bu topraklara babalarımızı çocuklarımızı verdik toprağımızın ne bir karışını veririz nede komandolarımızın baba olmaya yüz tutmuş hasretlerini ayaklar altına aldırırız bu na asla müsaade etmeyiz her türk asker doğar...

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ozzy73 sagopa kajmer e karsı biras daha saygılı olsan..

komandolar ne unutulunca ölür nede vurulunca sen merak etme
onlar vatanımın her karışı için can feda ediyor belki bir gün topraga gömülürler ama inanki yüreklerdeki yerleri asla bitmez tükenmez sevgiyle kaplıdır canım türkiyem ne mutlu türküm diyene biz bu topraklara babalarımızı çocuklarımızı verdik toprağımızın ne bir karışını veririz nede komandolarımızın baba olmaya yüz tutmuş hasretlerini ayaklar altına aldırırız bu na asla müsaade etmeyiz her türk asker doğar...

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..

haklısında,adam ne dediki şimdi,nasıl bi bağlantı kurdun söylermisin:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Kaç asır oldu bilmem bilemem,gülemem yarim gülemem gülemem,HAni bir yanımız,dökülür kanımız,yanıyor canımız,yapma dur diyemem,Gözyaşım selini seyreder durursun,uzatıp elini silemen silemen,HAni bir yanımız,örtülü zarımız,nice olur halimiz,görmedim diyemen


bu çocuğun sonu hiç iyi değil demedi demeyin :salut::mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
yer değişince cok komik oLAsı gibi

İnsan güven ölmek ağaç yaslanmak kurumak değiştirelim yerLerini :)

insana güvenme yasLar, ağar kurur öLür :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Kaç asır oldu bilmem bilemem,gülemem yarim gülemem gülemem,HAni bir yanımız,dökülür kanımız,yanıyor canımız,yapma dur diyemem,Gözyaşım selini seyreder durursun,uzatıp elini silemen silemen,HAni bir yanımız,örtülü zarımız,nice olur halimiz,görmedim diyemen


bu çocuğun sonu hiç iyi değil demedi demeyin :salut::mrgreen:

len ben dakkada imza değiştirirm siz hepsine yorum yaparsanız işiniz var vallaha:p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
şu mesaj sayısına göre takıLmanıza hastayım walla
düşün ki oyunda oynamaya kalkınca biLe 100 mesaj aLtıysanız oyun oynamanıza biLe izin veriLmiyor..
şimdi ben üstteki kişinin imzasına göre yazmışım ama bu 2000 küsür mesaj sayısı oLan arkadaşa göre ben daha yeni çömez mi sayılıyorumda hiç yokmuşum gibi başka bi mesaj yazıyor ?
2000 mesaj yazmışsınız hocam bravo ama boşa geçmiş demek ki :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
şu mesaj sayısına göre takıLmanıza hastayım walla
düşün ki oyunda oynamaya kalkınca biLe 100 mesaj aLtıysanız oyun oynamanıza biLe izin veriLmiyor..
şimdi ben üstteki kişinin imzasına göre yazmışım ama bu 2000 küsür mesaj sayısı oLan arkadaşa göre ben daha yeni çömez mi sayılıyorumda hiç yokmuşum gibi başka bi mesaj yazıyor ?
2000 mesaj yazmışsınız hocam bravo ama boşa geçmiş demek ki :)

abicim beni tanımadığın için böyle bi msj yazdığını düşünüyorum,yoksa msj yazmamın sizin msj sayınızla yada benim msj sayımla alakalı bi durumu yok,hiç bi zamanda olamaz,şimdiye kadar kimsenin üyelik tarihine yada msj sayısına bakmadım, bakacak en son insan bile ben değilimdir,sizin imzanıza yorum yapmadın çünkü mesajınızı okumadın alıntı yaptığım mesajı okudum ona cvp verdim,yani sayfayı aşağıya almadımm yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın,unutmayınki kalp kırmak kolaydır zor olan dost kazanabilmektir SAYGILAR
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
İçindeki bastırılmış duyguların,çok güçlü bi şekilde açığa vurulması anlamına geliyor senin imza emrahcığımmm:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ebru yasar sarkılarıyla sırılsıklam asık olmuş bi arkadasımız..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bisiklet takımı ismine benziyo imzası. zencilerden kurulu bir bisiklet takımı tabi :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst