herkese slm

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
156
merhabalar...

uzun zamandır modifiye işi ile ilgileniyorum diğer forumlarda da nick'im ''standart'' .

28 yaşındayım ve özel bir havayolu şirketinde tarife planlama uzmanı olarak çalışıyorum. motorsiklet tutkusu zaten vardı artık iyice ayyuka çıktı bu sene hem ehliyet hemde motor almayı planlıyorum

en kısa zamanda aranızda fiilen olmak isterim..

:cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
156
teşekkürler geziye yetişemeyeceğim için üzgünüm ama sonrakilerin müdavimi olacağım emin olabilirsin :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hosgeldin dostummmm
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
hoş geldin dostum.inşallah hayellerin olur.
benim motor işi bu krdi artışları sebebiyle olmadı.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
156
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim bu sıcak karşılama için..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
47
hoşgeldin arkadaşım
umarım en kısa zaman da motoruna ve ehliyetine kavuşursun:)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
::hosgeldi dosum yaf ben de alamıcam sanırsam bugun son gün ehliyet için ama kapıştık ii ce boka sardı :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
156
umarım bi sorun çıkmadan alırsın ehliyetini.. bende son dakikada yetişmiştim geçen cuma akşamı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst