- Konu Yazar
- #1
abiler arkadaşlar herkese selam olsun . adım furkan sakaryada yaşıyorum tarım ürünleri toptan satışı yapıyorum yaşım 22 . motorsiklet benim için hep bir tutkuydu küçüklüğümden beri ama bir türlü nasip olmadı gerek aile baskısı gerek altımızda hep araba olması yüzünden motora binemedik . ama artık kafaya koydum motorsiklet kullanıcısı olucam hiçbirşey bilmiyorum motorsikşet hakkında hayatımda bir kere bindim kullandım o kadar o yüzden burdan forumdan ve siz değerli abilerimden arkdaşlarımdan öğrenicez inşallah . ben hep racing motor hastasıyım ama sakın yanlış anlamayın hiçbirşey bilmiyorum diyip gidip racing motor alma gibi bir niyetim yok 50 lik bi scooter bakıyorum bu ara ikinci el onunla gezip durucam bi süre o süreçeleri sizinle en iyi şekilde değerlendirip motor hakkında bilgileri ve ufaktan tecrübeleri kazanarak inşallah bir kaç sene içinde bir 600 cc lik racing kullanabilicek kapasiteye çıakrız. tavsiye önerilerinizi her zaman beklerim cümleten hayırlı ramazanlar iyi akşamlar ...