Herkese Selamlar...

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Herkese selamlar, yaşım 22 ve istanbuldayım. ortalama 4 aydır siteyi takip ediyorum, sitenin içindeki arkadaşlık hiçbir arkadaşlığa benzemiyor. Çok sıcak bi ortam var. :cat: Herkese kocaman bir selam. artık ben de buralıyım.. Dost_dark'a da ilgilendiği için ayrıca çok teşekkür ediyorum. sağolsun çok ilgilendi. ::utangac: Cumartesi beers'a sen de gel dedi gelemedim :salut: kısmetse gümrükten beklediğim Keeway Superlight geldiğindeki ilk geziye ben de yapışacağım :cherry: gönül ister ki regal raptor veya masai grand eagle olsun :salut: ama regal de masai de çok kasai :pale: maddiyattan. Neyse ben çok konuştum ::deliir:: kısacası herkese kocaman bir SELAAAAAAAAAAAM :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hojjgeldin
dostdark yani bizim v.i.p dedin diyimi yanlış anlamadıysam buyur gel içeriye çıkartma ayakkabılarını geç gülüm içeriye ağır abimizdir vip bizim biraz önce börek yiyordu yanındamıydın yoksa sende :)
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
melabbaaaa :cat:
bende bi motor alayım (aşkım) "BKNZ: sol taraf " aynen senin gibi gezilere katılıcam :)
neyse tekrar hoşgeldin sağlam dostluklara....
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin..
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst