- Katılım
- 2 Nis 2006
- Mesajlar
- 420
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar, yaşım 22 ve istanbuldayım. ortalama 4 aydır siteyi takip ediyorum, sitenin içindeki arkadaşlık hiçbir arkadaşlığa benzemiyor. Çok sıcak bi ortam var. :cat: Herkese kocaman bir selam. artık ben de buralıyım.. Dost_dark'a da ilgilendiği için ayrıca çok teşekkür ediyorum. sağolsun çok ilgilendi. ::utangac: Cumartesi beers'a sen de gel dedi gelemedim :salut: kısmetse gümrükten beklediğim Keeway Superlight geldiğindeki ilk geziye ben de yapışacağım :cherry: gönül ister ki regal raptor veya masai grand eagle olsun :salut: ama regal de masai de çok kasai
ale: maddiyattan. Neyse ben çok konuştum ::deliir:: kısacası herkese kocaman bir SELAAAAAAAAAAAM :queen: