Herkese Selam,

Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
5
Merhaba,

Sitenize yeni üye oldum,böyle bir ortamın oluşmasında emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler,:rendeer:
Adım Selim,İstanbul'da oturuyorum. Silverwing 400 kullanıyorum, yaklaşık iki senedir motosiklet kullanıcısıyım,makina mühendisiyim.

Şimdilik bunlar geldi aklıma,umarım en kısa zamanda bir organizasyonda görüşürüz.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
0
Motoru seven hayatı sever

İsmim Ahmet GENÇASLAN. Yozgat Bozok Üniversitesinde çalışıyorum. 1965 doğumluyum ve kendimi bildim bileli bisiklet ve sonrası motosiklet kullanıyorum. A2 ehliyetimi 1985 de aldım. Hayata java ogarla başladım. 1969 model kara java ve 1960 model BMW motorlarım oldu. Şuan 1975 Model Honde 250 GBR motora sahibim. Kangal köpeği gibi sadığız birbirimize.. Çok suratli ve agresif bir motor olmadığı için motorum bana yaşlı geliyor. En kısa sürede elden çıkarıp (çopur) tarz da en az 500 cc bir motor düşünüyorum. Sollama yapan aracı sağından geçmeyi ve güneşe göz kırpmayı seviyorum. Adrenalin denilen bu çılgın tutku ile tabiat-güneş-deniz (seki) bana vazgeçilmez geliyor.. Tüm stres ve yorgunluğun bir motor turu ile aşıldığını zaten yaşadım yaşıyorum.. Onlarca arabam olsada mutlaka kapımda kangal misali motorum olur kanatindeyim. Aynı zamanda motor tutkusu bir spor.. Spor; kardeşlik, barış ve sevgiye götüren unsur... 2009 olmuş ben hala yılmadan usanmadan ve vazgeçmeden hayatı ve insanları sevmeye devam ediyorum.. Bunu da kangallarıma borçluyum.. Bugün merhaba demiş oldum herkese ve beni üye yapan kanka Murat BOYARA'a.... Hürmetlerimle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst