Herkese selam

Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
236
Sonunda ben de üye oldum artık.Uzun süredir siteyi misafir olarak takip ediyorum.Ozellikle teknik konularda verilen bilgilerin teorik olarak beni çok bilgilendirdiğini düşünüyorum.Teorik dememden kastim daha uygulamaya geçemeyişim.Çocukluğumdan beri ben bu makinelere hastayım ve bunlar için yaratıldığımı düşünüyorum.Gelelim en önemli konuya motorum hala yok motoru hem çok seviyorum hem de cok korkuyorum kazalarından gerci bizde trafik bilincinin de olmadığı da bi gercek.Bi insan kendini korur korur da nereye kadar korur.En büyük sorunlardan biri de ev halkını bi turlu ikna edemiyorum.Ne yapabilirim bu benim için bi tutku kendimi tutmaya çalışıyorum ama nekadar dayanabilirim bilmiyorum.Yani motor almam için herşey eksi yonde bi + war o da A2 ehliyeti olcak.Off off ne olcak benim halim...
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
236
Haha ben tam adamını buldum Tegu ben bu zs 200 gy lere bayiliyorum sana hic sorun cikardımı yardımcı olurmusun
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
21
Hoşgeldiniz:) Biz motorsuz motorcuların en kısa zamanda motorlarına kavuşması dileğiyle...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba motor dostları. ben de üye oldum.motorum da olucak inşallah.görüşmek üzere.
 
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
134
::tutkuy:: ::hosgeldi ::hosgeldi ::hosgeldi ::hosgeldi ::hosgeldi ::hosgeldi ::tutkuy::
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hoşgeldin..Herşey hallolur merak etme,sen yeter ki almak iste :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst