- Katılım
- 20 Tem 2006
- Mesajlar
- 661
bu mutlu yuvamiza hosgeldin...
benim de alt kapalı C blok s7 k6,kafatası kask değildir:wiinkk:çArşı RİDERS' Alıntı:seve seve BRUCEAlt kapalı D blokta kombinem var..Her zaman destek Tam destek
![]()
ama bizde spor barış kardeşliktir..Benim çArşı olarak karşı olduğum tek şey kasksız motor kullanmak :queen: