herkese selam,

Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
13
bir scooter sevdasına aranızdayım. makina mühendisiyim, istanbul da yaşıyorum. herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum. varsa haftalık toplantılarımız görüşüp tanışmak üzere..:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hoşgeldiniz. O motor makina mühendisinin elinde daha güzel olur :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sonunda biri doğru yazdı herkesi :)
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
13
sıcak karşılamanız için teşekkür ederim dostlar arasında olmak güzel,,::cheeeeer::
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Benden önce katılmışsın, hoşbuldum diyeyim madem:) Bende ybr sevdasına geldim. Aradığımızı bulmak dileğiyle. Sevgiyle kal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst