R racing321 Katılım 25 Eki 2010 Mesajlar 1 25 Eki 2010 Konu Yazar #1 öncelikle iyi günler dilerim... üniversite öğtrencisiyim runner 200 'üm var... herkese iyi yollar dilerim...:mrgreen:
öncelikle iyi günler dilerim... üniversite öğtrencisiyim runner 200 'üm var... herkese iyi yollar dilerim...:mrgreen:
Birkannn Katılım 10 May 2008 Mesajlar 2,129 25 Eki 2010 #2 Aramıza hoş geldin İsminide söleseydin Biraz daha bilgi isteriz Kalıcı ve katılımcı olman dileğiyle