Herkese merhaba.

Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
HERKESE MERHABA...Arkadaşlar dün akşam yeni aldığım Honda CBF 150 ile aranıza aktif olarak katılmış bulunmaktayım.Şimdiden 60 km yaptım bile.Yorumlarımı CBF başlığı altında yazmaya gidiyorum.Duyurulur.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
a vagrant naaptın abi?:mrgreen:Yeniden tanışıyoruz zannettim valla hoşgeldin diyim dedim:cherry:
HAyırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hehe hayırlı olsun arkadasımmm gule gule kazasız belasız surusler dılerımm:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Darkdiamond ve Kirke,
teşekkür ederim.Yeni değilim ama yeni motorla yeni bir başlangıç.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst