Mili' Alıntı:
güzel takdik vedat ama maaelesef gelmiyorum başka zaman diyelim biraz sitede vakit geçireyim öncelikle bakalım kim kimdir nedir necidir

:wiinkk:
eeee şeyyy..
ben şansımı deniyeyim dedim..
ama buradan insanlar hakkında bilgi alamasın..
öyle an oluyor burada sinirleri geriliyor ahanda kavga cıktı dersin..
bi an bakıyorsun aynı adamlar galatada halay cekiyor..
bence gezilere toplantılara gel takıl daha iyi tanırsın..
güven meselesi ise bu nette herkeze güven bana güvenme mesela..
niyemi eee birtane güvenileyecek birisi olsun yani...:queen:

:cherry: