- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Aslında kısa bir süredir sizleri takip ediyorum. Ve artık tanışmam gerektiğini düşünmeye başladım, yakın zamanda ki bi gezi planınızda belki artçı olablirim :wiinkk: Ben kocaelinde 20lik bi adet BeRRu :cherry: Geçen geziniz de duyumlarımdan ve resimlerden anladığım kadarıyla güzel geçmiş. Tekrar görüşmek üzere . . .