herkese merhaba

Katılım
24 Ocak 2016
Mesajlar
4
Selam arkadaşlar İsmim Osman 34 yaşındayım Ankara Anıttepe den aranıza katılıyorum. Bundan 5 yıl önce Mondial 250 Mct tecrübem olmuştu ondan sonra da şark görevi şu bu derken uzunca bi ara verdim. İnşallah yakında Pulsar 200 ns ile tekrar yollara dönüş yapacağım. Herkese iyi forumlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst