adessofive Katılım 5 Haz 2006 Mesajlar 34 14 Haz 2006 #21 Bende yeniyim ama kaliteli bi sitedesin bununda farkındasın .Hosgeldin:thumleft:
adosonic Katılım 5 Şub 2006 Mesajlar 228 15 Haz 2006 #25 hoşgeldin... ne guzel ya "money is noproblema" yazmıssın.. bende yazmak isterdim
kuvva Katılım 24 Ara 2005 Mesajlar 1,270 15 Haz 2006 #26 hoş geldin, mt.izmir den selamlar. sevgi ve saygıyla kal.
leventkozcu Katılım 15 Nis 2005 Mesajlar 163 16 Haz 2006 #28 hos geldın aramıza aynı camıadanız :rendeer: