Herkese merhaba

Katılım
24 Ara 2015
Mesajlar
17
Selamlar,

Adım Özgür. 35 yaşımdayım. Temmuz ayında bir an da motosiklet kullanma hevesi doğdu içime. Nerden nasıl esti halen anlamış değilim. Lisede biraz kullanmışlığım vardı. Hemen ehliyet kursuna yazıldım ve bir başlangıç motoru aldım, RKS Titanic 150cc. GIS akademide hakimiyet eğitimi aldım. Baya bir okudum ve izledim. Yavaş yavaş kendimi geliştiriyorum. Forumu tesaadüfen buldum, gerçekten çok keyifli ve bilgiler ile dolu bir forum. Herkesin emeğine sağlık. Biraz daha pişince motoru yükselteceğim, o zaman etkinliklerinize de katılabileceğim. Herkese kazasız belasız yolculuklar dilerim.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Hoşgeldiniz. Motorunuz hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız, tekeriniz düz bassın. :)
 
Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
199
Selamlar,

Adım Özgür. 35 yaşımdayım. Temmuz ayında bir an da motosiklet kullanma hevesi doğdu içime. Nerden nasıl esti halen anlamış değilim. Lisede biraz kullanmışlığım vardı. Hemen ehliyet kursuna yazıldım ve bir başlangıç motoru aldım, RKS Titanic 150cc. GIS akademide hakimiyet eğitimi aldım. Baya bir okudum ve izledim. Yavaş yavaş kendimi geliştiriyorum. Forumu tesaadüfen buldum, gerçekten çok keyifli ve bilgiler ile dolu bir forum. Herkesin emeğine sağlık. Biraz daha pişince motoru yükselteceğim, o zaman etkinliklerinize de katılabileceğim. Herkese kazasız belasız yolculuklar dilerim.

hoşgediniz,

işte forumda görmek istediğimiz hareketler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst