Merhaba arkadaşlar, ben Oğuzcan. 17 yaşındayım Mersin'de oturuyorum. Motora 2 ay önce merak saldım ve işe girdim motor almak için...
Uzun lafın kısası bende artık bir motor sevdalısıyım![]()
Hoş geldin![]()
12-13 yaşında babam sayesinde alıştım bir dahada iki tekersiz yapamadım Allah kaza bela vermesin.Hoşgeldin aramıza![]()
Oguzcan Merhaba,
Belki de ben gibi, hayatım boyunca yaptığım en iyi şeylerden biri motora başlamak oldu dersin sende bir gün..
Siteye hoşgeldin,motor sevdalısı olarak lütfen ekipman konusunda da hassasiyet göstermen dileğiyle![]()
Görüşmek üzere