Herkese merhaba .

Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
6
Hesabı uzun zaman önce açmama rağmen ancak giriş yapabiliyorum. Herkese merhabalar.

Aslında camiaya girişim bile bu ayki sınavla olacak inşallah. Motor konusunda tercihim muhtemelen başlangıç motoru Suzuki Inazuma olacak. Her ne kadar Chopper & Cruiser tercihim de olsa naked ile başlamanın işimi daha kolaylaştıracağını düşünüyorum.Henüz bisikletten öteye birkaç kez Scooter kullanmışlığım var. Başlangıç motoru konusunda fikirlerinizi de paylaşırsanız sevinirim.
 
L

LifeisBike

Hoşgeldin.. Herşeyin hayırlısı diyelim.. Ehliyette başarılar.. Akabinde ne kullanmak istediğinin kararını vermelisin. Scooter mi ? Chopper mi ? Enduro mu yoksa R mı?

Her kategoride başlangıçlar mevcut. Önemli olan nasıl bir motor istediğin ile başlıyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst