Herkese Konya'dan selamlar :)

Katılım
25 Nis 2015
Mesajlar
1
Herkese merhaba arkadaşlar,

İsmim Mete, çok çok uzun süredir forumu dışarıdan takip etmekteydim. Hem soracağım bazı sorularım var hemde öğrenecek çok şeyim olduğu için üye olarak aranıza katıldım.

Görüşmek üzere :)
 
Katılım
9 May 2015
Mesajlar
751
Merhaba. Ben de KOnya'dan yeni motosikletçiyim. Ehliyeti motoru yeni aldım. 1.5 ayda 1300 km oldu motorum. 2014 Ybr 125 ESD sıfır aldım. keyfili Sohbetler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst