Herkese İyi sürüşler :)

Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
16
Merhabalar Ben Cem 4 yıllık bir motorcuyum daha yeniyiz denebilir.Toplam da 54 bin km yol yapmışlığım var bu süreçte hyosung 250 gtr ve kawasaki vn800 1995 model kullandım şimdi ise boştayım motoru sattım 17 bin liraya VFR 800 anlaştım 28 binde orijinal honda çanta setiyle beraber ayın 29 unda alım satım olucak benim merak ettiğim 2007 2008 farkı nedir ? şimdiden teşekkürler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst