Herkese hayırlı günler. regal raptor dd 150 ile uzun yol

Katılım
4 May 2018
Mesajlar
29
Merhabalar.. geçen ay motosikletimi aldım (regal raptor dd150 e2) ve aranıza katıldım. Yaklaşık bir ay sonra tahmini 1800-2000 km lik yolu 14-15 gün içerisinde geze geze tamamlamayı düşünüyorum (adana - çanakkale arası sahil üzerinden). Daha önceden kamp deneyimlerim olduğundan işin konaklama kısımında sorun yaşamam inşallah ancak aranızdaki tecrübeli insanlara sormak istediklerim var. Motosikletim 8000 km de kazası belası olmayan bakımı yapılan temiz bir makina. Bir kaç kez 70-80 km lik yollara dinlenerek gidip geldim tura antrenman olsun diye. size sormak istediğim şudur; 1-kondisyonum yerinde olsa dahi bir gün içerisinde makinayı üzmeden yormadan kaç km yol gitmek en sağlıklısı olur...2- hava soğutmalı olduğundan ekstra dikkat etmem gereken hususlar nelerdir?....3- teknik kısımla çok alakalı olmadığımdan yola giderken yanıma almam gereken elzem şeyler nelerdir ?..... Vakit ayırıp da cevap yazanlara şimdiden teşekkürler.. herkese kazasız sürüşler dilerim.. edit:boy 180-kilo75
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Poposu kıymetli gavura bakarsan uzun yol için minimum 1200cc gerekli. Ama ülkemizde paylaşılan gezilere bakarsan herşeyle uzun yol yapabilirsiniz, yeter ki artısını eksisini önceden bilin.
1-300-500km önerilen günlük mesafe galiba.
2-Hava soğutma çıkarırsa hava alamayacağı zaman sorun çıkarır, o da daha çok şehiriçi dur kalk trafiği olur.
3-Çok bilgim yok.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Merhabalar.. geçen ay motosikletimi aldım (regal raptor dd150 e2) ve aranıza katıldım. Yaklaşık bir ay sonra tahmini 1800-2000 km lik yolu 14-15 gün içerisinde geze geze tamamlamayı düşünüyorum (adana - çanakkale arası sahil üzerinden). Daha önceden kamp deneyimlerim olduğundan işin konaklama kısımında sorun yaşamam inşallah ancak aranızdaki tecrübeli insanlara sormak istediklerim var. Motosikletim 8000 km de kazası belası olmayan bakımı yapılan temiz bir makina. Bir kaç kez 70-80 km lik yollara dinlenerek gidip geldim tura antrenman olsun diye. size sormak istediğim şudur; 1-kondisyonum yerinde olsa dahi bir gün içerisinde makinayı üzmeden yormadan kaç km yol gitmek en sağlıklısı olur...2- hava soğutmalı olduğundan ekstra dikkat etmem gereken hususlar nelerdir?....3- teknik kısımla çok alakalı olmadığımdan yola giderken yanıma almam gereken elzem şeyler nelerdir ?..... Vakit ayırıp da cevap yazanlara şimdiden teşekkürler.. herkese kazasız sürüşler dilerim.. edit:boy 180-kilo75

1- Makinayı red line da kullanmadın sürece benzin oldukça gider. Önemli olan senin kaç kilometre yapabileceğin.
2- Hava soğutmalı olduğu için durduğu yerde uzun süre çalıştırma çünkü hareket halinde ikin aldığı rüzgar ile soğur.
3- Teknik işlerden işlerden anlamıyorsan yanına lastik tamir edici köpük, bir adet kurbağacık türü bir pense, düz ve yıldız ağızlı tornavida basit gevşeyen yerleri sıkmak için. Tamirattan anlamıyorsan gerisi zaten fuzuli yük. Kendin için bol su.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
zincirde yağlaman gerekebilir uzun yolda 1 saat git dinlen bence makine yorulmasa sen yorulursun ağrır her tarafın
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
1-Bu tamamen sizin limitlerinize bağlı bir şey.150 cc motorla uzun yol biraz yorucu olabilir.Sizin yerinizde olsam günlük 200-300 km yi pek geçmem.
2-Hava soğutmalı motorda pek dikkat edilecek bir şey yok.Sürekli son gaz,tam devir gitmeyin yeter.Motoru fazla yormadan sürmeniz yeterli.
3-Yanınıza mutlaka yedek debriyaj ve gaz teli,lastik tamir spreyi,eğer gece yolculuk yapacaksanız yedek far ampülü,küçük bir alet takımı,küçük bir çakı ve zincir yağlama spreyi almanız yeterli sanırım.Buji değişimi yapalım uzun süre olduysa bir yedek buji fena olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst