Herkese benden 2010 model v-max. Üstelik ücretsizzz...

Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
http://www.yamaha-motor.co.jp/global/entertainment/papercraft/realistic/yzf-r1/index.html

burdaki r1 e başladım :)
kafa granajı ve ön takım bitti ve bende bittim
ben normal A4 kağıdından renkli çıktı aldım çok küçük parçalar olduğundan bu kağıdı seçtim daha kalın karton gibi kağıtlardan olmaz bence yarın foto da eklerim

normal a4 kağıdı çok ince kaçar be abi, bu arada gerçekten motor veriyolarmı? bana biraz hikaye geliyo:silent:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
ya ben sevdim bu işi teşekkür ederim..
Sitedekilere baktımda download dediğimde dosya olarak açılıyo yani metin belgesi olarak..
Onu mu kaydedip çıkarıcam..Boyutları değişmez demi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst