Herkese (anca) Selam!

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Selam! Bir süredir forumda laklıyorum ama bu konuya bişey yazmadığım aklıma geldi, yaziim dedim..

Merhaba herkese! Ben Urla/İzmir'den Turgut. Ege Üniversitesi (UBE) de çalışıyorum, ve Urla'da oturuyorum (arası 1 saat kadar). Umarım yakında bu yolu Hyosung GT250R ile alacağım (gelsin artık şu ehliyet!). Motor bugun teslim edilecek, 4 gözle bekliyorum yani.

15 yaşımdan beri motorlara hayranımdır, yaş 41 olunca alabildim. Buna da şükür :)

Neyse, herkese selamlar sevgiler,
-turgut
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
hoş geldin abi:rendeer: urla ya izmir mt olarak 3 hafta evvel gelmiştik bi daha gelirsek bize katılabilirsin:rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
turgut hoşgeldin aramıza:rendeer: bende ege tıp 1983 mezunuyum 14 ay sonra emekli olup izmire yerleşmeyi düşünüyorum...inşallah tanışır birlikte turlarız.güzelbahçe ve urla taraflarında yaz kış oturulabilecek orta halli ev fiyatları hakkında bilgin varsa ve paylaşırsan sevinirim.sağlıcakla kal.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin arkadaşım.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Hoşgeldin
bende yaş 31 olunca heves geldi ancak 32 olunca alabildim.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hoşgeldin, abicim bu işlerin yaşı yok tamamen duygusal. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst