Önceliğiniz ABS olsun bence..Bana sorsanız eğitime gerek yok 20-25 hp 250 lik scooter için..Ben 35 yaşında 250 lik scooterla motora basladim,motoru aldığım gün full ekipmanımi tamamladim ve kızımla direk bayiden yola çıktık..motorda lastik,ABS ve sizin için ekipman öncelik olsun..michelin city grip lastik candır..
Sn. İsmail Sen eğitimi motora aldırmıyorsunuz, kendiniz alıyorsunuz 50cc bile olsa motorunuz eğitim candır. Bence siz de bir eğitim almayı deneyiniz ve eksikliklerinizi farkediniz.