Her kasklıyı sapık sanmayın

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
[IMGL]http://www.hurriyet.com.tr/_np/3404/6873404.jpg[/IMGL]Ankara’da 10 kıza tecavüz ettiği iddiasıyla tutuklanan Şahin Ö.’nün "kasklı sapık" diye tanıtılması, motosiklet tutkunlarının başına kábus gibi çöktü. Motorcular, "Kaskımızdan utanır olduk" diyor.

TRAFİKTE yaşadıkları tacizler, adaletsiz vergi, otoban ve köprü ücretlerinden şikayetçi olan motosiklet tutkunlarının başına bir de "Kasklı sapık" kábusu çöktü. Ankara’da 10 kız çocuğuna tecavüz ettiği iddiasıyla tutuklanan 31 yaşındaki tenor Şahin Ö. ile ilgili haberlerin basında "kasklı sapık" diye yer alması yüzünden kask takan herkese sapık gözüyle bakıldığını söyleyen motorcular, Okmeydanı’nda linç edilen Selahattin Cirik’in de bu tip haberler yüzünden öldürülmüş olabileceğini ileri sürüyorlar. İnternet sitelerinde tartışan motorcular, Şahin Ö. ile ilgili haberlerde kaskın belirleyici unsur olduğu belirterek bunu okuyan insanların genelleme yaparak bütün kask kullananlara sapık gözüyle baktıklarını anlatıyorlar. Motor tutkunu Menderes Özel, "Kask artık bir sapıklık alameti. Kaskımızdan utanır olduk" diyor.

Olayın yaşandığı Ankara’daki, Ankara Enduro Motor Sporları Kulübü Başkanı Mümtaz Pak da şunları söyledi: "Ülkemizde, motorcuların süratli ve tehlikeli araç kullandıkları gibi önyargılar mevcuttu. Bunları kırmaya çalışırken son olay tuz-biber oldu. Kasklı sapık binlerce insana mal edildi."

Kaynak: Hürriyet - Asım GÜNEŞ / İSTANBUL

Sevgili dostumuz Menderes Özel 'in bu hafta gündeme getirdiği konu bugün hürriyet gazetesinin ilk sayfasına çıktı. Genelde bu tarz haberler camiamızın içinde kalır motosiklet kullanmayan kişilere ulaşmaz ancak bu sayede yüzbinlerce kişi bugün sesimizi duyabilecek.

Kaskımızdan Utanır Hale Geldik / Menderes Özel haberini ve haberin yorumlarını okumak için tıklayınız.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Bu ülkede bu cahillik olduğu sürece her kask takan sapık da olur artı suçsuz
günahsız kaslı insanlarda kasklı sapık diye önü kesilip 50 kişi tarafından linç edilip öldürül.
Bu gazetede konusu geçen haber ise sadece haber olarak kalacaktır malesef.
 
Katılım
25 Eki 2005
Mesajlar
39
Bu memlekette amerikadaki gibi adalet yokki .Kasksız ceza yediğinde basını mahkemeye vereceksin.Mahkemede de basının yaptığı haberler yüzünden kask takıp linç edilmekten korkuyorum diyeceksin.Hem cezayı ödeteceksin hemde taminat davası açamaya yol açmış olacaksın :)
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
Gecen gun bakkala gıttım sigara alıcaktım içeride 1 tane teyze vardı ve ben bakkala kask kafamda gırınce sapık dıe kaska vurdu :silent:ne yapacagımı sasırdım aptallastım kaldım teyze 70 yaslarındaydı sonra kaskı cıkardım teyze sakınlestı bu arada bakkal pıs pıs guluyordu:farao: GULEYIM MI AGLIYAYIM MI karar varemedım sonucta sonuc tatlıya baglandı ama
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Bilinçsiz gazeteciliğin sonuçları işte..
Okmeydanı'ndaki linç olayı oldu bittiye geldi..
Herkes unuttu orda yok edilen hayatı..
Ben motor üzerindeyken en çok çocukların ilgisini çekiyorum..
Herhangi bir sokakta durduğumda bir kaç dakika içerisinde etrafımı çocuklar sarıyor..
Çocuklarla ilgilenip güleryüz göstermenin , onları motora bindirmenin faturası sapık damgası yemek ve linç edilmek oldu..
"Kasklı Sapık" diye büyük puntolarla haber yapan tüm sözümona gazetecileri kınıyorum..

Konu gazetecilerden açılmışken , bu camianın içinde bizim sesimiz olan Menderes Özel , Ayşe Şule gibi isimlere de sonsuz teşekkürler.. Spekülatif haber yapma şansları olmadığından, sadece motosiklet kültürü üzerine yazılar yazdıklarından popüler gazeteciler olamayacaklar bu ülkede.. Ama en azından "gazeteci" kalabilenlerden olucaklar.. Onların sayesinde bu tip olaylarda kendimiz çalıp kendimiz oynamaktan öte "diğerleri"ninde bu gibi durumlardan haberi olmuş oluyor..
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Tamam iyi yapmışlar da...

Peki niye böyle oldu ?

Kendiniz yapmadınız mı bu şekilde haberleri ? Üstelik bu gazete değil mi, Sapık olarak bizim Mehmet'in fotosunu koyan...

Bakın ! Şimdi de yeni bir foto var. Kim bilir nereden buldular bunu da ? İnternet var ya, gazetecilik de ayağa düştü.

Forumları oku haber yap, google'dan ara foto bas. Sonra da kendi sorumsuzlukların yüzünden gelişen olayları, hiç bir şey yokmuş gibi, bir daha haber yap.

Oh be ! Ne güzel işmiş bu gazetecilik.

Sevgili Menderes Özel olmasaydı, bu haber de olmayacaktı zaten.

Eğer günah çıkartacaksan, o işin de bir adabı var. Önce sorumluluğu üstüne alıp, hatanı kabul edeceksin ! Sonra da bu iş sana ders olacak ve bir daha böyle sorumsuzluk yapmayacaksın!
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya cidden sıktı bu olay...
motorum siyah,montum siyah,kaskım ve vizörüde siyah...
geçen akşam arkadaşımı beqliyorum.kaskı çıkarmadım.souk diye vizörde kapalıydı.yanımdan geçen bi anne gel kızım dedi.kızı benm tarfımdan diğer tarafa çekti...
ışıklarda arkamdan korna çalan şahıs yol müsait olmasına rağmen diğer ışıklarda yine arkama geçti polemik olmasın die...
yau sapık,serseri,manyak,deli olduk iyimi...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bende scooter var kaskda yarı açık kask gayet sempatik bir çizgideyim bu açıdan hiç sıkıntım olmadı bir olay dışında hep diyorum scooter artık şehir kültürünün bir parçası oldu her kez kabullendi scooterı çünkü en sevmeyen adam bile mecburiyetten dükkanına alıyor servis için...
Genelde racing enduro sürenler bu klasmana sokuyorlar gerçi böyle klasmana ayırmak yanlış ama gazetedeki resimde bile makine race bu ülkede race cilerin sapık kumarbaz eroyinman kapkaççı damgası yemesi ne yazık ki kaçınılmaz bu 80 lilerden beri emrah filimlerinden gelen bir kültür o zamanlardan bu zamanlara kadar filim dizilerde milletin bilinç altına yerleştirdiler bunu race alanlarda bunu kabullensinler artık bir zahmet bu tip olaylar ilerdede olucakdır..
 
Katılım
20 Kas 2008
Mesajlar
4
...motosiklet kültürünün ağır aksak ilerlemeye çalıştığı bir memlekette ciddi bir darbe olduğu kesin.Motosikletli Sapık; vay be....
Resim yapan biri olarak benim için devamıda karamizah,
.....sizin sanatcılardanmış.!?(((
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Oturduğum yer küçük bir ilçe.Benden başka mopet ve scooter ları saymazsak full koruma motosiklete binen yok.Bu sapığın ortaya çıktığı zamanlar inanın utancımdan ve korkumdan 15 gün motora binemedim. :pale: Haberler sunulurken çocuklarım görmesin duymasın diye kanalları değiştirdim. ::ranntign Motorum,kaskım,pantolonum,montum hepsi siyah.Boyumda uzun.Tariflere tam uyuyorum. :queen: Burası Türkiye salağın teki ahaa siyah kasklı sapık diye gösterir sizi .ok yoluna giderdim.Allahtan yakalandı ama olan tüm camiamıza oldu.:pale:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Menderes Bey, çok çok teşekkür ederim.:rendeer:

Belki bütün bir medyanın yaptığı hatayı tek başınıza düzeltemezsiniz ama en azından kalemizle haklı olduğumuz sürece yanımızda olduğunuzu görmek çok güzel.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dağdaki Aşşağılık PKK lı köpeğe hanki Höküz davetiye yollamış acaba..İşte bizi bu Höküzler yönetiyor..onun karısını o meclise dıkanlarada lanet olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst