HepsiBurada.com İndirimleri..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Bayağı güzel fiyatlar var arkadaşlar 3 tane yazıcı bafilliycem bakalım..68 liraymış kargo içinde..
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Ben öyle müthiş indirimler görmedim, çoğu yemleme. Araştırınca zaten o fiyatlara alınabiliyor bir kısmı.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Ben de bugün bir bisiklet aldım. Sözüm ona 1015 den 600 e inmiş. Netten araştırdım, piyasada 750 tl. Yani aslında 150 tl indirim var. Olsun , o da birşeydir. Dövizdeki artış fiyatlara yansıdığında ulaşılmaz olacak.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
braunun traş makinesine bakıyorum friday mriday fiyatı şişirip indirimmiş gibi göstermeye çalışıyorlar, ulan anlamadım ki üretim yapan bir ülkede değiliz ki piyasayı doyurmak için eski ürünleri elden çıkartalım black friday hesabı...hayır onlar yapıyor ya bizim neyimiz eksik bizde yapalım da dostlar alışverişte görsün...

hani bi söz var ya alan yok ki satanı öpsünler :)
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Biletix te saat 11:00 de başladı 1 tl tik biletlerden 4 tane bafiledim. İskender Paydaş ve Anathema 4 lira 2 konser
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
33
Genel anlamda alışveriş sevmiyorum ama otomobilimin lastik değişim vakti gelmişti, adet bazında 60 TL ucuza bulunca affetmedim. Pahalı ve genel ihtiyaçlar için güzel fırsatlar olabiliyor.
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Alışveriş listemde telsiz vardı uzun zamandır. Ayın 5'i geçse de kart dönse alsam diyordum. Bugün baktım Hepsiburada.com'da %65 indirime girmiş ama her nasılsa fiyat aynı. Düştüğü iddia edilen fiyatın yarısına ne telsizler vardı ki onlara gücüm yetmemişti. Fiyat takibi yapmayana güzel indirim var. Yersen.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DOLANDIRICILAR başka söz bulamıyorum bu kadar yalan dolan olan bir şerefsizlik görmedim.baya gazete ilanı tv reklamları falan hiç bir masraftanda kaçınmıyorlar.ıphone 8 dışında indirimde olan başka çöp bile göremedim 3 saat baktım.reklam sattırtır felsefesiyle milleti iyi ......lar
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
DOLANDIRICILAR başka söz bulamıyorum bu kadar yalan dolan olan bir şerefsizlik görmedim.baya gazete ilanı tv reklamları falan hiç bir masraftanda kaçınmıyorlar.ıphone 8 dışında indirimde olan başka çöp bile göremedim 3 saat baktım.reklam sattırtır felsefesiyle milleti iyi ......lar

PS4 999 TL'ye satılıyordu. üstüne bir de doğan çalışanı indirimiyle beraber 950TL'ye kaptım. şu an o fiyata bulmak imkansız sanırım. Ha gerçi aradaki fark 50-100 civarı ama hiç yoktan iyidir.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Ben de bugün bir bisiklet aldım. Sözüm ona 1015 den 600 e inmiş. Netten araştırdım, piyasada 750 tl. Yani aslında 150 tl indirim var. Olsun , o da birşeydir. Dövizdeki artış fiyatlara yansıdığında ulaşılmaz olacak.

markası modeli neydi
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
3 tane yazıcı aldım 3 de oyuncu klavye mouse set aldım yalnız 1 aralıkta kargolanacakmış..Sanırım ellerindeki ürün bitti gündür 27 kasım yazıyordu..İnşallah bir çapanoğlu çıkmaz..
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Herigo.com da da indirim var. Aksiyon kamera alacaklar Hericam pro 4K WiFi 199TL
Ben bi tane kaptım.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
Ben geçen hafta mağazaya almaya karar verdiğim bot için gitmiştim. Fiyatı 240 tl. Sonra kafam esti almadım geri çıktım gelecek ay alırım havaya göre dedim acele etmiyim dedim. Bugün aynı botu 87 tl ye aldım. Bazı arkadaşların dediği gibi fiyatı şişirip sonra indirimli gösterip aynı fiyatın biraz altına satılan çok ürün vardı. Ama ben botu böyle bi uygun fiyata getirdim :D şampuanım markette 15ti mesela geçen hafta almıştım. O da 6 tlye düşmüş 2 tane aldım nasılsa bitiyor sürekli lazım olan bişey diye :D

Sjcam sj4000 wifi 225 ti mesela kamera almak isteyen için baya cazipti bence
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
Sj m20 action kamerası tüm indirimlere rağmen 365 tl
300 tl üzeri 25 tl indirim + % 17 İndirim olmuş + kargo bedava plmasına rağmen geçen hafta baktığımda 395 tl den 365 tl ye inmiş 30 tl indirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
PS4 999 TL'ye satılıyordu. üstüne bir de doğan çalışanı indirimiyle beraber 950TL'ye kaptım. şu an o fiyata bulmak imkansız sanırım. Ha gerçi aradaki fark 50-100 civarı ama hiç yoktan iyidir.

zaten alıcaktım diyen adam için evet iyi bulduğun en uygun fiyat üzerinden 40 50 bazen 100 tl max indirim var.ama bazı ürünlerde var tabi.kara cuma bu değil dalga geçiyorlar milletle.xbox 999 tl geçen ay ankara mediamarkta 999 tl idi.ipad 1199 tl idi hepsiburada da 1299 tl kara cuma indiriminde :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst