Hepsiburada büyük indirim "aksesuar"

Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Arkadaşlar hepsiburada atıklarla sınırlı kampanyalar yapmış işinize yarayan şeyler çıkar umarım, bi göz atmakta fayda var, benim ilgimi çeken xomi, Samsung taşınabilir şarjlar ve iPhone şarj aletlerindeki indirimler, tabi ne kadar orijinal olup güvenilir bilmiyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------

Stoklarlarla sınırlı yazacaktım otomatik klavyenin azizliğine uğradım :)
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Xioumi 10.000 mah power bank var 49.30 TL. N11 de ve baska sitelerde 35 TL y de var onlar çakma mı yoksa aynı ürün mü bilen var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:07 ----------

Uygun fiyatlı birşey bulamadım.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Xioumi 10.000 mah power bank var 49.30 TL. N11 de ve baska sitelerde 35 TL y de var onlar çakma mı yoksa aynı ürün mü bilen var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:07 ----------

Uygun fiyatlı birşey bulamadım.

Bu bindirimli İndirim :)
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Çöp :) Ne indirimler kovalıyorum bilseniz aklınız şaşar..
300 liralık philips bluetooth hoparlörü 107 liraya, tanesi 90 TL olan Kinetix ayakkabıların tanesini 30 liradan 4 tane, Sony su altı kulaklığı 5 liraya, tanesi 140 lira olan uzun kollu Nike tişörtün ikisini 110 liraya aldığımı bilirim daha neler neler. Takip etmek lazım
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Xioumi 10.000 mah power bank var 49.30 TL. N11 de ve baska sitelerde 35 TL y de var onlar çakma mı yoksa aynı ürün mü bilen var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:07 ----------

Uygun fiyatlı birşey bulamadım.

Hocam çakma olabilir.
Xiaomi çok iyi markadır, aksiyon kamerasını falan kullanıyorum.
Ebay'den zamanında 10400mAh lik powerbank'ini almıştım. 18-19 $ civarıydı hepsi. 12$'lık buldum. gittim onu aldım.
Kablosu bile çakma çıktı, sadece elektrik aktarıyor(işlev olarak yerine getiriyor) ancak veri aktarımı olmuyor. Telefon sadece şarj oluyor, bilgisayara bağlayamıyorsunuz.
Kablo'dan ziyade 10400Mah lık cihaz da asus zenfone 5'im vardı 2110 Mah bataryası vardı. Onu bir sefer tam dolduruyor ve bir seferde %35 şarj ediyordu.
10400 mah la alakası yoktu yani.
Şimdi yatıyor kenarda, arada kamera bataryası şarja takıyorum. Taşıdığına değmiyor yani.

Askere gitmeden asus zenpower 10040 mah'lık almıştım. Onunla aynı telefonu 3,5 sefer şarj ediyor. Oda yeterli oluyor.
Zaten o powerbank'ler max %80 verimle çalışıyor gibi birşey okumuştum bu forumda.

Demem o ki hocam, xiaomi'nin çakması çok dikkatli olunuz. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst