'Hepsi' Klibinde ki Motor ?

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
ducati kanka :cat:

(öyle tahmin ettim)
doğru tahmin etmişim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Klibin üstündeki yeşil banttan pek belli olmuyor.
Emin değilim ama sanırım
Ducati 748

6a00b8ea0674f2dece00c2251c2774f219-500pi
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Bu bir klip, kral tv den alınmıs, alan sitenin adresi geciyor alt kısımda yeşil barda, üst köşedede ilk kez yazıyor, krol tv bazı klipleri ilk yayınlama lüksüne sahip öle oldugunu üst köşedeki bu ibareden anlıyabiliyosun, arka fonda yer alan iki adet sarı SS ancak marka ve modelini tahmin edemiyorum, kızlar önünde duruyo görünmüyo, bi cekilseler belki secilebilir. R1 diyerek atıyorum ortaya, belkide haklıyımdır bilmiyorum
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
23
İkisi de 98 model 748'ler, biri 12.500 km'de satılık, sahibinden.com'da görebilirsiniz
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
aramiza hos geldin..:) kahve molasimi vermistin dishy..::)bu arada arka planda motorlar ..ben ducatti yim diye bagiriyorlar..:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ducati evet,hatta gazmanında dediği gibi,ducatiyim diye bağırıyorlar:)İlk gördüğümde benimde dikkatimi çekmişti.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
ducatiyim die bagıran SS lere R1 dien bi insanım, böyle yazarak beni iyice üzüyorsunuz. gözümün ayarınfnausdnfguadhgfnusgsfgdcvb...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
flas flas dishy tarz değiştiriyor pembe TA lar sarı ducatilere karşı :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
Ducati 748 ::kalbim::

Aynı sarı Ducati 748 bizim okulda var :) izlettiriyor kendini bu haydut ::150::
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
evet motorlar ducati748,klip çok hoşuma gitti.
hepsini de beğendim:mrgreen:
kızlar da hiç merak yokmuş anlaşılan,insan motorun üstüne biner klipte bi kaç saniyeliğinede olsa:queen:
kimi bulamaz,kimi kıymetini bilemezmiş:pr::salut:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
dimi hoca, bi bakalım neymis bu, bu kadar güzel görünen bi makina bi inceleyelim, der insan, hep zıplasa, oynasa, nereye kadar..O makinaları yakından görücem diye fuarda kuyruk olan adamlar var..bi bak bakalım neymis bu, buraya koymuslar ama süsmü bu ne.. Bi arastır..
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
aaa o da ne.klibi indirmiş bulundum:mrgreen:
ducatileri doya doya izlerim artık:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet Ducati 748 patriote abinin koyduğu foto ile dikkat ederseniz arka selelerine ikisnin belli oluyor.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
evet bende cok dikkat etmiştim ducati 748 bu :cherry:

Bu kızları seviyorum abi yaa tam motorcu tayfası :p
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Ducati ama Cagiva mito'yada çok benziyor...

Bu arada Burcuuu nerelerdesin ? :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst