hepinize geçmiş olsun :P

Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
gerçekten geçmiş olsun arkadaşlar sakaryadayım eve internet bağlantısı kurulmuş herdaim sitedeyim bundan sonraaaa :queen: artık h.sonları da kurtulmak yok benden
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
afta ıçı ğelme yeter:p
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
vay bee.taa oralarada teknoloji geldi demek haa:p
hadi hayırlı olsun woriderim valla çok sevindim yaa.site hafta sonları baya durgun oluyodu,artık bi el atıverirsin haa:bounce:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
vlad1462' Alıntı:
vay bee.taa oralarada teknoloji geldi demek haa:p
hadi hayırlı olsun woriderim valla çok sevindim yaa.site hafta sonları baya durgun oluyodu,artık bi el atıverirsin haa:bounce:
yettim vladım yettim valla ben çok mutluyum çok özlüyodum siziiiiii :rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ne ya topıc kırlılığı başka bışı değıl:p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
korkmamızmı lazım sen geldin die :silent:

istesen bide baş sağlığı dileseydin :queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
senin canın sıkılıyo anlaşılan beni tanıyanlara bi sor istersen ne kadar korkunç olduumu anlatırlar sana:queen: vampiiiiiiirrrrrrr hıııırrrrrrrr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst