- Katılım
- 27 Kas 2005
- Mesajlar
- 306
- Konu Yazar
- #1
gerçekten geçmiş olsun arkadaşlar sakaryadayım eve internet bağlantısı kurulmuş herdaim sitedeyim bundan sonraaaa :queen: artık h.sonları da kurtulmak yok benden
yettim vladım yettim valla ben çok mutluyum çok özlüyodum siziiiiii :rendeer:vlad1462' Alıntı:vay bee.taa oralarada teknoloji geldi demek haa![]()
hadi hayırlı olsun woriderim valla çok sevindim yaa.site hafta sonları baya durgun oluyodu,artık bi el atıverirsin haa:bounce:
şakacı şey seni:queen:Khutuck' Alıntı:Oh be nihayet forumda mesaj atmaya hevesli birisi :mrgreen: