Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Kas 2006
- Mesajlar
- 94
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım beni anlayabilirssiniz kendimiz için hoş bir iyilik yapabiliriz düşündümde arkadaşlar aklıma geldi . Neden şöyle bir çalışma yapılmıyor. forum üyelerinin doğum günlerinde hoş sürprizler tebrik mesajları güzel olmazmı yönetici arkadaşlar kimin doğum günü varsa o gün başlık la belirler ve hepimizin haberi olur hoş bir sürpriz olur diye düşündüm işte böyle bir fikrim var düşüncelerinizi bekliyorum.. malum elimizde olmadan yaşlanıyoruz
Yaşamak
yaşamak, yaşlanmak
her sabah kalktığında
gençliğinin bir parçasını
yatağında unutmak
yaşamak güzel de
yaşlanmak olmasa
dizlerim ağrıyor
sanırım yaşlanıyorum ....
Yaşamak
yaşamak, yaşlanmak
her sabah kalktığında
gençliğinin bir parçasını
yatağında unutmak
yaşamak güzel de
yaşlanmak olmasa
dizlerim ağrıyor
sanırım yaşlanıyorum ....