hepimiz bu gün yaşıyoruz yarın belli değil

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım beni anlayabilirssiniz kendimiz için hoş bir iyilik yapabiliriz düşündümde arkadaşlar aklıma geldi . Neden şöyle bir çalışma yapılmıyor. forum üyelerinin doğum günlerinde hoş sürprizler tebrik mesajları güzel olmazmı yönetici arkadaşlar kimin doğum günü varsa o gün başlık la belirler ve hepimizin haberi olur hoş bir sürpriz olur diye düşündüm işte böyle bir fikrim var düşüncelerinizi bekliyorum.. malum elimizde olmadan yaşlanıyoruz


Yaşamak

yaşamak, yaşlanmak
her sabah kalktığında
gençliğinin bir parçasını
yatağında unutmak
yaşamak güzel de
yaşlanmak olmasa
dizlerim ağrıyor
sanırım yaşlanıyorum ....
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Doğum günü olan arkadaş için güzel olur.Şahsen böyle birşey benimde hoşuma gider.İyi fikir :cat:
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok süper olur..
25 25 :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst