- Katılım
- 1 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle merhaba herkeze.Bu motosiklet sevdası sonunda banada bulaştı ve iyikide bulaşmış.Henüz bir motorum yok ama para biriktiriyorum inşallah yakında olacak.Fakat motosiklet konusunda bazı şüphelerim var.Etrafımdaki kişiler hep motosikletle ilgili kötü örnekler veriyorlar.Babama soruyorum işte benim bir arkadaşım vardı motosiklet hastasıydı sonra bi gün giderken motosiklet de demir aşınması olmuş ortadan ikiye ayrılmış takla attı bunu öldü diye morg a kaldırdılar sonra anlaşılmış ölmediği ama şimdi birçok yerinde platin var ve koltuk değnekleriyle yürüyo falan gibi hep kötü örnekler veriyorlar.Kafam allakbullak oldu ama çok hevesliyim bu işe yani para biriktirip inşallah motosiklet alıcam.Yaşım daha küçük 17 yaşındayım.Bu konuda siz büyüklerimden ve tecrübeli kişilerden yardım bekliyorum. Bu kadar tehlikelimi motosiklet yani illa bi kaza yapmak bi düşüp kolunu bacağını kırmak veya Allah korusun hayatını kaybetmek mi motosiklet sevdasının sonu? Yokmu motosikletten hiç o kadar kötü düşmedim diyen?