- Katılım
- 13 Tem 2006
- Mesajlar
- 735
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaslar held gavia pantolonumu satmak istiyorum.aralık 1o da falan alınmış toplam 6-7 gün kullanılmıştır.beden konusunda biraz sıkıntılarım oldugu için kullanamadım.L bedenini kullanıyordum biraz sıktıgı için XL almaya karar verdim ama oda gereginden fazla bol geldi.ilgilenen arkadaşlar için ilanı veriyorum.
http://www.sahibinden.com/held_gavi...u_sifir_-20WQQaXQQ20660187WQQpXQQdisplayitem?
http://www.sahibinden.com/held_gavi...u_sifir_-20WQQaXQQ20660187WQQpXQQdisplayitem?