helal para

Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
kurye

Arkadaşlar aramızda kuryelık yapan arkadaşlar varmı?

Turızmı bırakıp kuryelık yapmak istıyorum yardımcı olursanız sevınırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
99
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neden birakiyorsün
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Turizm kaypak bir meslektir 5 sene kadar içerisinde bulundum hemde en derin yerlerinde :) belki adam ondan bırakmak istiyordur. Antalyada olsan kuryelik ayarlardık ama İstanbul bilemem ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
99
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlisi olsün
 
Katılım
10 Kas 2005
Mesajlar
37
bugun taksı beklerken (kendi arabamı lastıkler yuzunden cıkarmadım)onumden gecen motor kuryelerı gördum okmeydenı perpa onunde hava -5 c ve kuryeler
işlerine tam gaz devam ediyorlardı.bazılarına gore cılgın bazılarına gore kafayı yemişler.ama ekmek parası için çalıştıklarını kımse dusunmuyor.helal olsun size allah yardımcınız olsun.:cat: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
51
valla çok doğru düşünmüşsün çoğu kimse senin gibi düşünemez abi.Adamlar ekmek parası için sağlıklarını kaybediyolar ama kazandıkları para da senin dediğin gibi helal oluyor...helal olsun
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu iki başlığı birleştiriyorum forumlarda benzer konulu başlıklar varsa o başlıklı konuya yazarak devam edelim ayrı bir başlık açmayalım böylece daha kolay takip edebiliriz forumu ve konuları .............. :bounce:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
kuryecilik gerçekten zor bir meslek bir ara yapmayı düşündüm ama vazgeçtim
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
para ayrı hizmet tarafınıda düşünün bu bağlamda kuryelerin işi gerçekten zor
çünkü o soğukta kesin romatizma olurlar ileride çekerler
ama işte bu özveriye rağmen ters açıdan bakan insanlara ne demeli acaba:pr:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
yasal ve doğru iş yapan herkesin aldığı para helaldir.her işin de kendine özgü zorlukları vardır.biri yaz kış motor kullanarak çalışır bunyeye zarar verir diğeri masa başında çalışıp kafaya zarar verir.ikisi de zor bence.
kurye arkadaşlara Allah güç ve sağlık versin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst