HD 105 by Delos: Sınırlı Üretim 10.000 €'luk botlar

Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
52
Bu konunun açılış sebebi bot haberi http://www.hayabusariders.com/tr/showthread.php?t=531 adresinde kaynak, isim...vs belirtilemeden yayınlanıyor.

Haberi bizden alan başka bir siteden aldıysanız da; bu o sitenin bize, sizin de (kaynağını bilmemeniz sebebiyle) o siteye saygısızlığınızdır o zaman da.

Şahsımı geçsek bile, tanıyıp sevdiğiniz Erhan'ın sitesine yapılan bir davranıştır bu...

[ek]http://img126.imageshack.us/img126/7606/botbusaxu1.jpg
http://img352.imageshack.us/img352/499/botbusa2az5.jpg[/ek]

Konuyu olcay arkadaşım açmış sitede.
"Saygısızlıktır" yakıştırmasını tamamen iyi niyetle size açıklama yapmaya çalışan birine hiç tanımadan kondurmanız oldukça saygılı bir davranış sanırım.
Peki bir sorum olacak bu haberi siz nereden aldınız?Yapılan işi kesinlikle savunmuyorum ancak sizin eklemiş olduğunuz haber jaynağını da merak ettim doğrusu.
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
9000€ ile motor alırım 1000€ ilede imitasyon hakiki derisinden alırım ama timsah olmaz anadolu yılanı olur :D
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
ghost1000rr' Alıntı:
Konuyu olcay arkadaşım açmış sitede.
"Saygısızlıktır" yakıştırmasını tamamen iyi niyetle size açıklama yapmaya çalışan birine hiç tanımadan kondurmanız oldukça saygılı bir davranış sanırım.
Peki bir sorum olacak bu haberi siz nereden aldınız?Yapılan işi kesinlikle savunmuyorum ancak sizin eklemiş olduğunuz haber jaynağını da merak ettim doğrusu.
Buradaki saygısızlık kelimesinin bir kişiye saygısız demekten çok farklı anlamda kullanıldığı gayet açık. Zira oraya yazacağınız tek bir cümleyle de yine sizi tanımadan; "saygılı ve saygıdeğer" fikrine sahip olabilecektik.

Haber kaynağı konusundaysa, ilk sayfada bahsettiğim gibi; bir kaynaktan almadım ben haberi; botun yapılış hikayesini, fikrin çıkış ve gelişme aşamalarını...vs okuduktan sonra kendim yazdım.
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
52
Buradaki saygısızlık kelimesinin bir kişiye saygısız demekten çok farklı anlamda kullanıldığı gayet açık. Zira oraya yazacağınız tek bir cümleyle de yine sizi tanımadan; "saygılı ve saygıdeğer" fikrine sahip olabilecektik.

Haber kaynağı konusundaysa, ilk sayfada bahsettiğim gibi; bir kaynaktan almadım ben haberi; botun yapılış hikayesini, fikrin çıkış ve gelişme aşamalarını...vs okuduktan sonra kendim yazdım.

Halla neden bu kadar sert ve ters davrandığınızı anlamamak ile birlikte :silent: http://www.hayabusariders.com/tr/showthread.php?t=531 dilerim istediğiniz gibi olmuştur.
Yapılan davranış ile ilgili olarak ben kendi adıma özür dilerim bunu sitemizde görmüş olduğunuz haberi bana bildirmiş olsaydınız zaten bu kadar açıklamaya ve nedense yalnış anlamaya da gerek kalmamış olurdu.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755

Bu yıl Harley-Davidson 105.doğum gününü kutluyor. Kendi usulünce doğum gününü kutlamak için Paris'li usta Anthony Delos sınırlı sayıda üretilecek bir bot modeli yarattı. Modelin üretim adedi de yaşla sınırlı (105 adet) olsa da; fiyat böyle bir kısıtlamaya dahil değil; ne de olsa dans edilen dev bir Amerikan motosiklet markası.

"105 by Delos"
Usta botçu; modelin bir yıldan uzun bir çalışmanın ürünü olduğunu söylüyor. Siyah box-calf deriden ve turuncu timsah derisinden üretilen alçak botlar inanılmaz bir dayanıklılık ve maksimum konfor vaad ediyor. Ayağı ve özellikle topuk kısmını mükemmel kavramasıyla övülen modelin açıklanan fiyatıysa 10.000€, evet parmak başına 1000€'ya denk gelen "on bin Euro"; bu fiyat Avrupa'da birçok Harley-Davidson'un satış fiyatına denk veya üstünde. Modelin bir diğer özelliği de tabanında Harley-Davidson damgalı bir parça Dunlop lastik bulundurması; eğer isterseniz bu kısma motosikletinizin eski lastiğinden bir parçanın da yerleştirilmesini talep edebiliyorsunuz.

olcan :bounce:95oo € .olurmu olursa bitane bana bitane mustafaya 2 adet te kız arkadaşlarımıza allalım :queen::rendeer:kurtarmıyorsa canın sağ olsun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst