HD 105 by Delos: Sınırlı Üretim 10.000 €'luk botlar

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081

Bu yıl Harley-Davidson 105.doğum gününü kutluyor. Kendi usulünce doğum gününü kutlamak için Paris'li usta Anthony Delos sınırlı sayıda üretilecek bir bot modeli yarattı. Modelin üretim adedi de yaşla sınırlı (105 adet) olsa da; fiyat böyle bir kısıtlamaya dahil değil; ne de olsa dans edilen dev bir Amerikan motosiklet markası.

"105 by Delos"
Usta botçu; modelin bir yıldan uzun bir çalışmanın ürünü olduğunu söylüyor. Siyah box-calf deriden ve turuncu timsah derisinden üretilen alçak botlar inanılmaz bir dayanıklılık ve maksimum konfor vaad ediyor. Ayağı ve özellikle topuk kısmını mükemmel kavramasıyla övülen modelin açıklanan fiyatıysa 10.000€, evet parmak başına 1000€'ya denk gelen "on bin Euro"; bu fiyat Avrupa'da birçok Harley-Davidson'un satış fiyatına denk veya üstünde. Modelin bir diğer özelliği de tabanında Harley-Davidson damgalı bir parça Dunlop lastik bulundurması; eğer isterseniz bu kısma motosikletinizin eski lastiğinden bir parçanın da yerleştirilmesini talep edebiliyorsunuz.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
10.000euroyu ayaklarıma sarsam bence cok daha cekici ve dayanıklı olur:queen::queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Olcan senini kaynak gösterme gibi kötü alışkanlıkların yok mu hıı:p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yok, kaynak gösterilmeyi tercih ediyorum..:cherry::bounce:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Yok, kaynak gösterilmeyi tercih ediyorum..:cherry::bounce:

Kaynak2.jpg



eminmisin :bounce: :p


bot dediğin nedir gülüm ben 20.000 yuro veririm gülüm :p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Stoklarla sınırlıdır :p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi ki sınırlı sayıda üretilmiş :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakında pazara düşer yerli üretimi:)
Anca o zaman alır giyeriz.
Yoksa o parayı verip HD almak varken bot niye alalım?
 
Katılım
11 Eyl 2007
Mesajlar
50
oha buna 10000€ veren adamın kafasına bi de tabnında dunlop lastik parcası var demişler tanıtımda insan utanır parmız yoktu lastik koyduk diyemeyip efenim özel taban yaptık ta bilmem ne...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
olcan138' Alıntı:
Yok, kaynak gösterilmeyi tercih ediyorum..:cherry::bounce:

Demişim zamanında da; şans eseri haberle ilgili bir şeyler araştırırken; haberi bizzat, çevirmeme, yazmama rağmen EarlyRiders, RaptorRiders ve HayabusaRiders internet sitelerinde ne sitenin, ne benim zerre bahsim geçmeden kopyalanmış haberler, üstelik uğraşmaya üşenip, paint'le yamuk yumuk çizdiğim logonun üst çizgisini içeren fotoğraf bile değiştirilmeden.

Bu kadar dakik takip ediliyoruz madem, buradan selam söylüyorum "ctrl+v" kişilerine..:)
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
52
Demişim zamanında da; şans eseri haberle ilgili bir şeyler araştırırken; haberi bizzat, çevirmeme, yazmama rağmen EarlyRiders, RaptorRiders ve HayabusaRiders internet sitelerinde ne sitenin, ne benim zerre bahsim geçmeden kopyalanmış haberler, üstelik uğraşmaya üşenip, paint'le yamuk yumuk çizdiğim logonun üst çizgisini içeren fotoğraf bile değiştirilmeden.

Bu kadar dakik takip ediliyoruz madem, buradan selam söylüyorum "ctrl+v" kişilerine..:)

konu hortlayacaktır sanırım ama hayabusariders.com un adminiyim hangi haberin kaynak belirtilmeden verilmiş doğrusu bilmek isterim çünki erhan da tanıdığım ve sevdiğim bir adamdır o da beni tanır.

Benim eklemiş olduğum herhangi bir haber dahi yok mt den ki olabilir de bu kötü birşey değil başka site reklamlarına dahi ağzımı açmıyorken neden kaynak belirtmeden haberi yayınlayalım arkadaşım.:silent:

Belki başka bir site sizden almış ve bizde oradan almış olabiliriz bilemiyorum ancak haberi bana gösterirsen bende seni rahatsız eden durumla ilgili ilgilenebilirim.

Teşekküler.:cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bu konunun açılış sebebi bot haberi http://www.hayabusariders.com/tr/showthread.php?t=531 adresinde kaynak, isim...vs belirtilemeden yayınlanıyor.

Haberi bizden alan başka bir siteden aldıysanız da; bu o sitenin bize, sizin de (kaynağını bilmemeniz sebebiyle) o siteye saygısızlığınızdır o zaman da.

Şahsımı geçsek bile, tanıyıp sevdiğiniz Erhan'ın sitesine yapılan bir davranıştır bu...

[ek]http://img126.imageshack.us/img126/7606/botbusaxu1.jpg
http://img352.imageshack.us/img352/499/botbusa2az5.jpg[/ek]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst