- Katılım
- 24 Ağu 2007
- Mesajlar
- 119
çok teşekkür ederim.. şuan içim içime sımıyor ve yine evden çıkıp dolaşmaya gidiyorum....
hadi hayırlı olsun bakalım bende 1 hafta kadar oluyo motorumu alalı o heyecan nedir hala içimde
çok teşekkür ederim.. şuan içim içime sımıyor ve yine evden çıkıp dolaşmaya gidiyorum....