hayatın anlamı

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
>>Eski zamanlarin birinde bir adam hayatin anlaminin ne olduguna
>>takmis kafayi..Buldugu hiçbir cevap ona yeterli gelmemis ve
>>baskalarina sormaya karar vermis.. Ama aldigi cevaplarda ona
>>etmemis.Fakat mutlaka bir cevabi olmali diyormus..Ve dolasip
>>herkese bunu sormaya karar vermis..Köy,kasaba,ülke dolasmis bu
>>arada zamanda durmuyor tabiki...Tam umudunu yitirmisken bir köyde
>>konustugu insanlar ona -Su karsi ki daglari görüyormusun,orada
>>yasli bir bilge yasar istersen ona git belki o sana aradigin
>>cevabi verebilir. " demisler.
>>Çok zorlu bir yolculuk sonunda Bilgenin yasadigi eve ulasmis adam.
>>Kapidan içeri girmis ve bilgeye Hayatin anlaminin ne oldugunu somus
>>..
>>Bilge sana bunun cevabini söylerim ama önce bir sinavdan geçmen
>>gerekiyor demis...Adam kabul etmis..Bilge bir çay kasigi vermis
>>adamin eline ve içinede silme bir
>>sekilde zeytinyag doldurmus.Simdi
>>çik ve bahçede bir tur at tekrar buraya gel ... Yalniz dikkat et
>>kasiktaki zeytinyag eksilmesin eger bir damla eksilirse
>>kaybedersin..Adam gözü çay kasiginda bahçeyi turlayip gelmis.Bilge
>>bakmis evet demis kasikta yag eksilmemis,peki bahçe nasildi(!)
>>Adam saskin..Ama demis ben kasiktan baska bir yere bakmadim ki
>>...Simdi tekrar bahçeyi dolasiyorsun kasik yine elinde olacak ama
>>bahçeyi inceleyip gel ,demis Bilge... Adam tekrar bahçeye çikmis
>>gördügü güzellikler büyülemis muhtesem bir bahçedeymis çünkü
>>...Geri geldiginde bilge ,adama bahçe nasildi diye sormus ...
>>Adam gördügü güzellikler karsisinda büyülendigini anlatmis.. Bilge
>>gülümsemis ,ama kasikta hiç yag kalmamis
>>demis ve eklemis
>>"--Hayat senin bakisinla anlam kazanir ya sadece bir noktayi
>>görürsün hayatin akip gider sen
>>farkina
>>varmazsin..Yada görebilecegin tüm güzelliklerin tam ortasinda
>>hayati yasarsin akip giden zamanin anlam kazanir ...
>>"Hayatinin anlami senin bakislarinda gizli.....
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
52
Ben bu hikayeyi biliyorum ama ''aşkın anlamı'' nedir diyo biliyodum neyse güzel bi paylaşım ellerine saglık :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
izninizle bunu birine göndersem :)
adı bende saklı o kendini biliyor :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
xxxxx' Alıntı:
hayır bana. esasında söylemicektim ama söyliyim hadi dedim:p


hahaahahahaaaa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :queen:
yazık sana ya çok hayal kurma :p :p
o kendini bilior dedim konu kapandııı
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nedir bu her topikte kenan doğulu muhabbeti
msn den yapsanız baydı valla arkadaşlar :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
ccbbdd çok güzel gerçekten paylaştığın için teşekkürler.yalnız şimdi bi sorum var ben hayatta sadece motosiklet var gerisi yalan diyorum bu durumda hayatı yakalamış mı yoksa hayat akıp gitmiş mi diyebiliriz? çünkü nereye baksam sadece motosiklet görüyorum. ve işte hayat budur diyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst