- Katılım
- 5 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,037
Buraya kadar herşey çok güzelde Kaybolan insan muhtemelen acıkmış olur. Yemek servisleri de var mi ?
1993 kış avcılığımızda tipiye yakalanıp gece geç saatlerde ormanda mahsur kalmıştık. Ava çıkarken her bölgede telefon çekmediği için yanıma almamak düşüncesinde idim. Fakat cebinde unutmam eve haber vermemizi polis ve Jandarmanın kordineli çalışması sonucu 45 dakika sonra kurtarma ekibi tel. sinyalınden yerimizi tesbit ederek bizi kurtarmışlardı.. Helikopter kazasında koca enkaz bulunamadı orası ayrı..
Duyarlılığı için Adanalı'ya teşekkürler..
1993 kış avcılığımızda tipiye yakalanıp gece geç saatlerde ormanda mahsur kalmıştık. Ava çıkarken her bölgede telefon çekmediği için yanıma almamak düşüncesinde idim. Fakat cebinde unutmam eve haber vermemizi polis ve Jandarmanın kordineli çalışması sonucu 45 dakika sonra kurtarma ekibi tel. sinyalınden yerimizi tesbit ederek bizi kurtarmışlardı.. Helikopter kazasında koca enkaz bulunamadı orası ayrı..
Duyarlılığı için Adanalı'ya teşekkürler..
Son düzenleme: