mesut hoca Katılım 11 Mar 2012 Mesajlar 1,572 18 Şub 2025 Konu Yazar #1 GARAÇAYDANLIK DOĞU KARADENİZ GEZİMİZİN 6. BÖLÜMÜ [/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/poQTYlJTj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnilgxfmj][/URL ] DİVRİĞİ ULU CAMİİ, Anadolu Selçuklu devletine bağlı,Mengücek beyliği döneminde inşa edilmiş, [URL=https://imageshack.com/i/pmO6ApkJj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/po3X5pRzj][/URL ] Burada vakit namazlarımızı kılıyor yola devam ediyoruz, [URL=https://imageshack.com/i/pnGzFFADj][/URL ] Tokat ballıca mağarasına gidiyoruz, [URL=https://imageshack.com/i/pm2gDJywj][/URL ] Dağ yollarında motorları sürüyoruz ,susadık ,bir dağ çeşmesi bulduk, su içiyor ve dolduruyoruz, [URL=https://imageshack.com/i/pnzUgi6Kj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/poo1R9bkj][/URL ] Anlaşılan HALİT Yol arkadaşını değiştirecek gibi, [URL=https://imageshack.com/i/pnqq8sibj][/URL ] TOKAT BALLICA mağarasına geldik,,güzel yermiş ,değdi doğrusu, [URL=https://imageshack.com/i/pny6ZihFj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnxKVUawj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnO6ZMczj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnvxF94Cj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pmvIn3sTj][/URL ] Mağara gezisinden sonra ,SAMSUN – VEZİR KÖPRÜYE geldik, YUSUF HOCAM yorulmuş [URL=https://imageshack.com/i/pnF53AIvj][/URL ] SAMSUN –vezir köprü ye geldik ,burası ŞAHİN KAYA KANYONU,gece geç geldiğimiz için sabahına fotoğraf çekmeye başlıyoruz, yan tarafımızda kızıl ırmak üzerinde ALTIKAYA BARAJI var, [URL=https://imageshack.com/i/po6kCZA2j][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/poWgo1mPj][/URL ] Burada 2 yeni arkadaşımız oluyor,ikiside bizlerden büyük kişiler yani abilerimiz,onlarda iki emekli motorcu,SİVAS tan gelmişler buraya, [URL=https://imageshack.com/i/pni9QrDKj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pocyw5ZOj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnLDV3UDj][/URL ] Birazdan şu karşıda görünen feribot ile kanyon turuna çıkacağız, [URL=https://imageshack.com/i/pnLSPL1Vj][/URL ] Feribot turu başlıyor,yeni arkadaşlarımız İSMAİL ERSÖZ VE OSMAN ERŞAN HOCAM ,hocam diyorum ikiside emekli İMAM,almışlar ikitane sıfır km motor emekliliğin tadını çıkarıyorlar ALLAH KAZA GÖSTERMESİN,bu arada yola çıktığımızdan beri bir çok hoca ile tanıştık, dilerim yollarda gezilerde hep böyle güzel insanlarla karşılaşırız,daha önce tanımadığım bir sürü insanla tanıştım ,SİVASa yolum düştüğünde mutlaka görüşeceğim kendileri ile, [URL=https://imageshack.com/i/poCMR5NEj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/poDTGwMUj][/URL ] ONUR KARDEŞİM,maşallah iyi motor kullanıyor biz biraz ihtiyar olunca hızına yetişemiyoruz, [URL=https://imageshack.com/i/pnMhfme9j][/URL ] HAMZA GÜLER kardeşim her motosiklet gezisinde yanımda olmasını istediğim kişilerden ,gurubun mekanik beyni, [URL=https://imageshack.com/i/pnS4tdvij][/URL ] HALİT GÜLER 10 numara bir kişilik,onun motorunu fotoğraflamayı çok seviyorum ,çok karizmatik çıkıyor [URL=https://imageshack.com/i/poqjPvdyj][/URL ] YUSUF AYDIN HOCAM,hocam diyorum çünkü o bir öğretmen, sağ olsun bu gezide de her gezide olduğu gibi emeği ve yemeği çok bir arkadaşımız,gezdiğimiz ROTA ları YUSUF HOCAMa borçluyuz,onunla gezmek bir ayrıcalık doğrusu, [URL=https://imageshack.com/i/pmCefZyYj][/URL ] OSMAN ERŞAN HOCAM
GARAÇAYDANLIK DOĞU KARADENİZ GEZİMİZİN 6. BÖLÜMÜ [/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/poQTYlJTj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnilgxfmj][/URL ] DİVRİĞİ ULU CAMİİ, Anadolu Selçuklu devletine bağlı,Mengücek beyliği döneminde inşa edilmiş, [URL=https://imageshack.com/i/pmO6ApkJj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/po3X5pRzj][/URL ] Burada vakit namazlarımızı kılıyor yola devam ediyoruz, [URL=https://imageshack.com/i/pnGzFFADj][/URL ] Tokat ballıca mağarasına gidiyoruz, [URL=https://imageshack.com/i/pm2gDJywj][/URL ] Dağ yollarında motorları sürüyoruz ,susadık ,bir dağ çeşmesi bulduk, su içiyor ve dolduruyoruz, [URL=https://imageshack.com/i/pnzUgi6Kj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/poo1R9bkj][/URL ] Anlaşılan HALİT Yol arkadaşını değiştirecek gibi, [URL=https://imageshack.com/i/pnqq8sibj][/URL ] TOKAT BALLICA mağarasına geldik,,güzel yermiş ,değdi doğrusu, [URL=https://imageshack.com/i/pny6ZihFj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnxKVUawj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnO6ZMczj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnvxF94Cj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pmvIn3sTj][/URL ] Mağara gezisinden sonra ,SAMSUN – VEZİR KÖPRÜYE geldik, YUSUF HOCAM yorulmuş [URL=https://imageshack.com/i/pnF53AIvj][/URL ] SAMSUN –vezir köprü ye geldik ,burası ŞAHİN KAYA KANYONU,gece geç geldiğimiz için sabahına fotoğraf çekmeye başlıyoruz, yan tarafımızda kızıl ırmak üzerinde ALTIKAYA BARAJI var, [URL=https://imageshack.com/i/po6kCZA2j][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/poWgo1mPj][/URL ] Burada 2 yeni arkadaşımız oluyor,ikiside bizlerden büyük kişiler yani abilerimiz,onlarda iki emekli motorcu,SİVAS tan gelmişler buraya, [URL=https://imageshack.com/i/pni9QrDKj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pocyw5ZOj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnLDV3UDj][/URL ] Birazdan şu karşıda görünen feribot ile kanyon turuna çıkacağız, [URL=https://imageshack.com/i/pnLSPL1Vj][/URL ] Feribot turu başlıyor,yeni arkadaşlarımız İSMAİL ERSÖZ VE OSMAN ERŞAN HOCAM ,hocam diyorum ikiside emekli İMAM,almışlar ikitane sıfır km motor emekliliğin tadını çıkarıyorlar ALLAH KAZA GÖSTERMESİN,bu arada yola çıktığımızdan beri bir çok hoca ile tanıştık, dilerim yollarda gezilerde hep böyle güzel insanlarla karşılaşırız,daha önce tanımadığım bir sürü insanla tanıştım ,SİVASa yolum düştüğünde mutlaka görüşeceğim kendileri ile, [URL=https://imageshack.com/i/poCMR5NEj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/poDTGwMUj][/URL ] ONUR KARDEŞİM,maşallah iyi motor kullanıyor biz biraz ihtiyar olunca hızına yetişemiyoruz, [URL=https://imageshack.com/i/pnMhfme9j][/URL ] HAMZA GÜLER kardeşim her motosiklet gezisinde yanımda olmasını istediğim kişilerden ,gurubun mekanik beyni, [URL=https://imageshack.com/i/pnS4tdvij][/URL ] HALİT GÜLER 10 numara bir kişilik,onun motorunu fotoğraflamayı çok seviyorum ,çok karizmatik çıkıyor [URL=https://imageshack.com/i/poqjPvdyj][/URL ] YUSUF AYDIN HOCAM,hocam diyorum çünkü o bir öğretmen, sağ olsun bu gezide de her gezide olduğu gibi emeği ve yemeği çok bir arkadaşımız,gezdiğimiz ROTA ları YUSUF HOCAMa borçluyuz,onunla gezmek bir ayrıcalık doğrusu, [URL=https://imageshack.com/i/pmCefZyYj][/URL ] OSMAN ERŞAN HOCAM