HAYAT GEZİNCE GÜZEL-53- 3900 KM - 5.BÖLÜM

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
GARAÇAYDANLIK DOĞU KARADENİZ GEZİMİZİN 5. BÖLÜMÜ







[/URL
]





[URL=https://imageshack.com/i/poIMDwH3j][/URL
]



Kanyonda kanyon hani çok büyüleyici bir yapısı var,



[URL=https://imageshack.com/i/pn3sW4YWj][/URL
]









[URL=https://imageshack.com/i/pm0DSgwxj][/URL
]







[URL=https://imageshack.com/i/pn5bjimyj][/URL
]



Birde tünelin içerisinde böyle pencere vari büyük delikler açmışlar,buralardan fırat nehrini görebiliyoruz,





[URL=https://imageshack.com/i/pnd5lXUTj][/URL
]



Akşam oluyor,güneşin kızıllığı kayalara vuruyor,





[URL=https://imageshack.com/i/pmJOKGPZj][/URL
]







[URL=https://imageshack.com/i/pnSMptQxj][/URL
]





Manzara bu, yol,tünel ve nehir,





[URL=https://imageshack.com/i/poIaXiFnj][/URL
]



Tünelden çıkıyoruz, tünelin sonuna geldik,akşam oluyor kendimize bir kamp yeri bulacağız ,yolumuzu SİVAS DİVRİĞİ istikametine çeviriyoruz,yol üzer en uygun yerde kamp yapacağız,





[URL=https://imageshack.com/i/poy3UYOjj][/URL
]


[URL=https://imageshack.com/i/pm2S3aJPj][/URL
]





[URL=https://imageshack.com/i/pmCEsS71j][/URL
]





[URL=https://imageshack.com/i/pnp9M88Oj][/URL
]





[URL=https://imageshack.com/i/poKsMOdGj][/URL
]





Az önce bahsettiğim dağ keçisi,





[URL=https://imageshack.com/i/pnXICTatj][/URL
]



Burası SİVAS – DEDMİRDAĞ civarındaki çaltı suyu çayı , burada bir köprünün yakınına kamp attık, geceyi burada geçireceğiz,







[URL=https://imageshack.com/i/pnagZ5KTj][/URL
]



























[URL=https://imageshack.com/i/pmZrDAh2j][/URL
]





SİVAS ;ADATEPE ,AKYAZI ARASI ROTASI







[URL=https://imageshack.com/i/pnSWW9LAj][/URL
]





[URL=https://imageshack.com/i/pobhaxyNj][/URL
]





gece çaylar içildi ,uykular uyundu sabah oldu,manzara bu,ortam güzeldi,arkadaşlar uyurken ben etrafı keşfe çıkıyorum,kamp çadırlarımız,





[URL=https://imageshack.com/i/pnFHukjnj][/URL
]









[URL=https://imageshack.com/i/pmKqh50Wj][/URL
]





Çaltı çayı suyu,akarsunun ismi , fırat nehrine dökülüyormuş





[URL=https://imageshack.com/i/pmphFGhhj][/URL
]





Su çamurlu akıyor, toprak kırmızı sanırım demir madeninden dolayı,





[URL=https://imageshack.com/i/po4qeOoUj][/URL
]







[URL=https://imageshack.com/i/pnM2kNtJj][/URL
]



Toparlanıyoruz,SİVASa doğru motorları sürüyoruz,





[URL=https://imageshack.com/i/poY0YlXkj][/URL
]



Yol uzundu,SİVASta uzun kalmadan yemek yedik yola devam ettik , kızılırmak kenarında bir yerde kamp attık,guruba KONYA-ÇUMRA dan gelen ONUR Arkadaşımız katıldı,adam sabaha kadar motor sürmüş ,adamdaki azme bak maşallah,PULSAR NS 200 ile aramıza katıldı,burada kahvaltımızı yapıp yola çıkacağız,SİVAS-DİVRİĞİ ye doğru süreceğiz motorları,





[URL=https://imageshack.com/i/pnLqBmEzj][/URL
]
 
  • Beğen
Tepkiler: MCV

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst