mesut hoca Katılım 11 Mar 2012 Mesajlar 1,572 18 Şub 2025 Konu Yazar #1 GARAÇAYDANLIK DOĞU KARADENİZ GEZİMİZİN 5. BÖLÜMÜ [/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/poIMDwH3j][/URL ] Kanyonda kanyon hani çok büyüleyici bir yapısı var, [URL=https://imageshack.com/i/pn3sW4YWj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pm0DSgwxj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pn5bjimyj][/URL ] Birde tünelin içerisinde böyle pencere vari büyük delikler açmışlar,buralardan fırat nehrini görebiliyoruz, [URL=https://imageshack.com/i/pnd5lXUTj][/URL ] Akşam oluyor,güneşin kızıllığı kayalara vuruyor, [URL=https://imageshack.com/i/pmJOKGPZj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnSMptQxj][/URL ] Manzara bu, yol,tünel ve nehir, [URL=https://imageshack.com/i/poIaXiFnj][/URL ] Tünelden çıkıyoruz, tünelin sonuna geldik,akşam oluyor kendimize bir kamp yeri bulacağız ,yolumuzu SİVAS DİVRİĞİ istikametine çeviriyoruz,yol üzer en uygun yerde kamp yapacağız, [URL=https://imageshack.com/i/poy3UYOjj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pm2S3aJPj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pmCEsS71j][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnp9M88Oj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/poKsMOdGj][/URL ] Az önce bahsettiğim dağ keçisi, [URL=https://imageshack.com/i/pnXICTatj][/URL ] Burası SİVAS – DEDMİRDAĞ civarındaki çaltı suyu çayı , burada bir köprünün yakınına kamp attık, geceyi burada geçireceğiz, [URL=https://imageshack.com/i/pnagZ5KTj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pmZrDAh2j][/URL ] SİVAS ;ADATEPE ,AKYAZI ARASI ROTASI [URL=https://imageshack.com/i/pnSWW9LAj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pobhaxyNj][/URL ] gece çaylar içildi ,uykular uyundu sabah oldu,manzara bu,ortam güzeldi,arkadaşlar uyurken ben etrafı keşfe çıkıyorum,kamp çadırlarımız, [URL=https://imageshack.com/i/pnFHukjnj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pmKqh50Wj][/URL ] Çaltı çayı suyu,akarsunun ismi , fırat nehrine dökülüyormuş [URL=https://imageshack.com/i/pmphFGhhj][/URL ] Su çamurlu akıyor, toprak kırmızı sanırım demir madeninden dolayı, [URL=https://imageshack.com/i/po4qeOoUj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnM2kNtJj][/URL ] Toparlanıyoruz,SİVASa doğru motorları sürüyoruz, [URL=https://imageshack.com/i/poY0YlXkj][/URL ] Yol uzundu,SİVASta uzun kalmadan yemek yedik yola devam ettik , kızılırmak kenarında bir yerde kamp attık,guruba KONYA-ÇUMRA dan gelen ONUR Arkadaşımız katıldı,adam sabaha kadar motor sürmüş ,adamdaki azme bak maşallah,PULSAR NS 200 ile aramıza katıldı,burada kahvaltımızı yapıp yola çıkacağız,SİVAS-DİVRİĞİ ye doğru süreceğiz motorları, [URL=https://imageshack.com/i/pnLqBmEzj][/URL ]
GARAÇAYDANLIK DOĞU KARADENİZ GEZİMİZİN 5. BÖLÜMÜ [/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/poIMDwH3j][/URL ] Kanyonda kanyon hani çok büyüleyici bir yapısı var, [URL=https://imageshack.com/i/pn3sW4YWj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pm0DSgwxj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pn5bjimyj][/URL ] Birde tünelin içerisinde böyle pencere vari büyük delikler açmışlar,buralardan fırat nehrini görebiliyoruz, [URL=https://imageshack.com/i/pnd5lXUTj][/URL ] Akşam oluyor,güneşin kızıllığı kayalara vuruyor, [URL=https://imageshack.com/i/pmJOKGPZj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnSMptQxj][/URL ] Manzara bu, yol,tünel ve nehir, [URL=https://imageshack.com/i/poIaXiFnj][/URL ] Tünelden çıkıyoruz, tünelin sonuna geldik,akşam oluyor kendimize bir kamp yeri bulacağız ,yolumuzu SİVAS DİVRİĞİ istikametine çeviriyoruz,yol üzer en uygun yerde kamp yapacağız, [URL=https://imageshack.com/i/poy3UYOjj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pm2S3aJPj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pmCEsS71j][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnp9M88Oj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/poKsMOdGj][/URL ] Az önce bahsettiğim dağ keçisi, [URL=https://imageshack.com/i/pnXICTatj][/URL ] Burası SİVAS – DEDMİRDAĞ civarındaki çaltı suyu çayı , burada bir köprünün yakınına kamp attık, geceyi burada geçireceğiz, [URL=https://imageshack.com/i/pnagZ5KTj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pmZrDAh2j][/URL ] SİVAS ;ADATEPE ,AKYAZI ARASI ROTASI [URL=https://imageshack.com/i/pnSWW9LAj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pobhaxyNj][/URL ] gece çaylar içildi ,uykular uyundu sabah oldu,manzara bu,ortam güzeldi,arkadaşlar uyurken ben etrafı keşfe çıkıyorum,kamp çadırlarımız, [URL=https://imageshack.com/i/pnFHukjnj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pmKqh50Wj][/URL ] Çaltı çayı suyu,akarsunun ismi , fırat nehrine dökülüyormuş [URL=https://imageshack.com/i/pmphFGhhj][/URL ] Su çamurlu akıyor, toprak kırmızı sanırım demir madeninden dolayı, [URL=https://imageshack.com/i/po4qeOoUj][/URL ] [URL=https://imageshack.com/i/pnM2kNtJj][/URL ] Toparlanıyoruz,SİVASa doğru motorları sürüyoruz, [URL=https://imageshack.com/i/poY0YlXkj][/URL ] Yol uzundu,SİVASta uzun kalmadan yemek yedik yola devam ettik , kızılırmak kenarında bir yerde kamp attık,guruba KONYA-ÇUMRA dan gelen ONUR Arkadaşımız katıldı,adam sabaha kadar motor sürmüş ,adamdaki azme bak maşallah,PULSAR NS 200 ile aramıza katıldı,burada kahvaltımızı yapıp yola çıkacağız,SİVAS-DİVRİĞİ ye doğru süreceğiz motorları, [URL=https://imageshack.com/i/pnLqBmEzj][/URL ]