HAYAT GEZİNCE GÜZEL-53- 3900 KM - 4.BÖLÜM

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
GARAÇAYDANLIK DOĞU KARADENİZ GEZİMİZİN 4. BÖLÜMÜ







[/URL
]





[URL=https://imageshack.com/i/pmPychAYj][/URL
]





YUKARI KAVRON YAYLASI, FİRDES ABLANIN MUHLAMA YERİ,





[URL=https://imageshack.com/i/pnYIKyAlj][/URL
]



Bu da Muhlaması oldukça lezzetli ,





[URL=https://imageshack.com/i/pm2OPf9xj][/URL
]





[URL=https://imageshack.com/i/poiwuMOSj][/URL
]





Ertesi gün oldu, PALOVİT ŞELALESİni görmeye gidiyoruz, Burası da fırtına deresinin ARDEŞEN yani karadenize döküldüğü yer,





[URL=https://imageshack.com/i/pnhYBo34j][/URL
]


[URL=https://imageshack.com/i/pndNomnmj][/URL
]



Beni motorum,keyifli bir motor,





[URL=https://imageshack.com/i/pnKEbFyZj][/URL
]





PALOVİT ŞELALESİ ne geliyoruz,buraya giriş ücretsiz para istemiyorlar, ama su çok hızlı debisi yüksek,





[URL=https://imageshack.com/i/pmRv0cPxj][/URL
]

TRABZONA geldik,bu geceyi burada geçiriyoruz,burası HAMZA VE HALİT GÜLERin ablasının evi,













[URL=https://imageshack.com/i/pnvT9Pwej][/URL
]





TRABZON ARAKLI – BAYBURT yolu üzerinden ERZİNCANa sürüyoruz motorları ,Ahmediye geçidi,







[URL=https://imageshack.com/i/popdAZkrj][/URL
]



BAYBURTun il merkezindeb telefon şarj kablosu almaya giden arkadaşları bekliyoruz ve birazda dinleniyoruz,





[URL=https://imageshack.com/i/pnVqLKLtj][/URL
]



HALİT VE AFRİKA TWİNi







[URL=https://imageshack.com/i/pmP96MNgj][/URL
]



YUSUF HOCAM VE KLE 500 ü





[URL=https://imageshack.com/i/pm1C04k3j][/URL
]





ERZİNCAN VE GİRLEVİK ŞELALESİ, Ortam güzel sakin , buralarda karadenizdeki gibi nemli hava yok karasal iklim var,yağmurda yok, buranın otoparkında gece kamp atıyoruz,geceyi burada geçireceğiz,







[URL=https://imageshack.com/i/pmnhIKTIj][/URL
]



Sabah sabah gördüğüm manzara İBİBİK KUŞU ,renkleri çok güzel,





[URL=https://imageshack.com/i/poN8Zz0Wj][/URL
]




[URL=https://imageshack.com/i/pn37UEX2j][/URL
]





Şelaleyi gezmeye başlıyoruz,





[URL=https://imageshack.com/i/pomGwjERj][/URL
]



Yüzler gülüyor,keyifler yerinde,şelalede güzel vakit geçiriyoruz,



[URL=https://imageshack.com/i/pouMHECgj][/URL
]







[URL=https://imageshack.com/i/pnmKzhirj][/URL
]





Toparlanıyoruz ,fırsatını bulup sakal traşımı oluyorum, istikametimiz ERZİNCAN İLİÇ üzerinden KEMALİYE TAŞYOLU(karanlık kanyon)





[URL=https://imageshack.com/i/pn19968Hj][/URL
]





Bu gün 20.07.2024 geziye çıkalı 7 gün olmuş,motorcuların hacı oldukları yerlerden birisi de bu yer KARANLIK KANYON(KEMALİYE TAŞ YOLU) FIRAT NEHRİ VE EL YAPIMI TÜNELLER





[URL=https://imageshack.com/i/pmv9YZzyj][/URL
]





HAMZA GÜLER VE YAMAHA TDM 900ü







[URL=https://imageshack.com/i/poAcZtuqj][/URL
]









[URL=https://imageshack.com/i/pnCDTQsKj][/URL
]



Vakit kaybetmeden kanyonda ilerliyoruz,karşı yamaçlarda orijinal dağ keçilerini görüyoruz,
 
  • Beğen
Tepkiler: MCV

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst