HAYAT GEZİNCE GÜZEL-53- 3900 KM - 2.BÖLÜM

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
GARAÇAYDANLIK DOĞU KARADENİZ GEZİMİZİN 2. BÖLÜMÜ







[/URL
]





Deniz feneri ve Yason burnu

[URL=https://imageshack.com/i/pmvVghwqj][/URL
]



Burası GİRESUN ,TRABZON arası SİS DAĞI yaylası , buraya çıkarken sis ve hafif yağmur eşliğinde çıkıyoruz, hava bir açılıyor bir kapanıyor,fazla söze gerek yok,bulut denizini karşımızda buluveriyoruz,












[URL=https://imageshack.com/i/pn1a3X0cj][/URL
]





YASON BURNU,KEMALİYE TAŞ YOLU ARASI ROTAMIZ







[URL=https://imageshack.com/i/pmDUNvbpj][/URL
]





Dedim hava bir açılıyor bir kapanıyor,sisin arkasından yağmur başladı,çadırları kuramadık biz de geceyi CAMİ de geçirdik ,gece yaylada kalan olmaz dediler ,bizde camide uyku tulumlarını açtık ve uyduk,







[URL=https://imageshack.com/i/pmlJyerWj][/URL
]


[URL=https://imageshack.com/i/pmlJyerWj][/URL
]





[URL=https://imageshack.com/i/pnqOBgUZj][/URL
]





[URL=https://imageshack.com/i/pnCRHEFjj][/URL
]

Sabah oldu, ortalık günlük güneşlik,hava muhteşem,SİSİ DAĞInda tanıştığımız insanlar biizi ertesi sabah kahvaltıya davet etti,oh ne güzel değilmi ekmek elden su gölden yaşayıp gidiyoruz işte,





[URL=https://imageshack.com/i/po59gUWdj][/URL
]





HAKKI AMCA çok cana yakındı emekli İMAM kendisi ,çok muhabbet ehli bir abimizdi ,ALLAH RAZI olsun kendisinden ve ailesinden



[URL=https://imageshack.com/i/pm0XVVtvj][/URL
]





[URL=https://imageshack.com/i/pmLmoLd4j][/URL
]





YUSUF HOCAMIN arkadaşı İLYAS HOCAM



[URL=https://imageshack.com/i/pngblUWEj][/URL
]





Valla bakım iyi, bu gezi bize bayaa yaradı , yeme içme işleri iyi gidiyor( içme derken tabi Çaydan bahsediyoruz) ALLAH RAZI olsun Hocam dan,









[URL=https://imageshack.com/i/pmwX50Ozj][/URL
]







[URL=https://imageshack.com/i/poJV0v31j][/URL
]





Dün hava yağışlı idi,RİZE ARDEŞEN den YUSUF HOCAMın arkadaşı OLCAY VELİOĞLU arkadaşımız bizi karşıladı ,hava daki yağışın devam edeceğini öğrenince bizi annesinin müsayit olan evinde 2 gece misafir etti, Şu anda ZİL KALEYE geldik





[URL=https://imageshack.com/i/pmXJAFgUj][/URL
]



Kale içini geziyoruz,



[URL=https://imageshack.com/i/pmBEy75oj][/URL
]





[URL=https://imageshack.com/i/pm8OJboyj][/URL
]







[URL=https://imageshack.com/i/pnuRkSXuj][/URL
]







[URL=https://imageshack.com/i/pmIwo5bZj][/URL
]

ZİL KALE den sonra ,yola devam ediyoruz,RİZE ARDEŞENli olan OLCAY VELİOĞLU arkadaşımız bize 2 gün rehberlik ediyor,yolları yaylaları iyi biliyor ,sağolsun ,sayesinde benim daha önce görmediğim bir çok yeri görüyoruz , yaylaları dereleri ,muhteşem bir doğa ile iç içe gezdirdi,






[URL=https://imageshack.com/i/poNr6bZRj][/URL
]







[URL=https://imageshack.com/i/pnhs5GtEj][/URL
]







[URL=https://imageshack.com/i/poIQtjE7j][/URL
]





FIRTINA DERESİ eşliğinde ELEVİT YAYLASIna sürüyoruz motorları,





[URL=https://imageshack.com/i/pmPhQpTpj][/URL
]





HALİT çok mutlu ve keyifli , gerçi hepimizde öyleyiz,







[URL=https://imageshack.com/i/pnoe22z2j][/URL
]




[URL=https://imageshack.com/i/pmxciMyDj][/URL
]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst