Hayallerine dokun... Honda CBR 1000RR - BirAdamBinRR

Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Mavi en sevdigim renk cok yakisikli bir motosiklet hayirli olsun allah kaza bela vermesin.a....nun hirsizlarindanda korusun gözü olanin gözü kopsun patlasın kör olsun...

Herşey çok güzel ama video'da ki müzik berbat :) :)

Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.. Blue blue blue.. Kocaman maşallah..

hayırlı olsun kazasız belasız inşallah

Rengi çok hoşuma gitti güzel motor tekeriniz düz bassın :)

Hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim. Yukarıdaki videoyu hazır bir şablon üzerinden hazırladığım için müziğine müdahele şansım olmadı.

Motorun sesini duymak isteyenler için bir klip hazırladım. 14 dakikalık. Farklı farklı sahnelerden oluşuyor. Sıkılmadan izlersiniz inşallah. 720P izleyiniz :)

BirAdam BinRR - Honda1000RR Klip


https://www.youtube.com/watch?v=Tw0cBMffs2k
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
100
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız, nazar boncuğu iliştir bi koşesine :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

Mercedes ve otoban? ne gerek var daha yenisin 1000likte
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Videolar çok güzel olmuş motorunuz çok güzel güle güle kullanın. Çekimlerde kullandığınız kamera ne bu arada?
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız, nazar boncuğu iliştir bi koşesine :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

Mercedes ve otoban? ne gerek var daha yenisin 1000likte

allah kaza bela vermesin. çok güzel bi rengi var.

Videolar çok güzel olmuş motorunuz çok güzel güle güle kullanın. Çekimlerde kullandığınız kamera ne bu arada?

Yorumlar için teşekkürler.
Mercedes'de iyi gidiyormuş gerçekten. Bende hazır bomboş otoban bulmuşken motoru deneyeyim dedim. Honda 600F'te bu hızlar adamı korkutuyordu. Bunda ise gidon amortisöründen midir nedir, o hızlarda bile konfor ve güvenlik devam ediyor.

Kamera GoPro2. Düzenleme yaptığım program iMovies.
Yalnız GoPro2'nin ses alımında sorun var yada benim kamera bozuk. Çok cızırtı alıyor.
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
gt250r dan geçmiştiniz diye hatırlıyorum. kaç km 250 lik sürdünüz acaba? sıkıntı yaşıyor musunuz virajlarda falan? bende 125 ten 600 e geçmeye niyetliyimde.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
gt250r dan geçmiştiniz diye hatırlıyorum. kaç km 250 lik sürdünüz acaba? sıkıntı yaşıyor musunuz virajlarda falan? bende 125 ten 600 e geçmeye niyetliyimde.

Yaşım 28.
En son 250'lilik vardı doğru. Fakat ondan önce Honda 600F kullandım. Anlık yaşanan birkaç sorundan ötürü 600lüğü satıp, hyosung almıştım.

İster 125, ister 250, ister 400lük, ister 500'lük olsun. 600'lük bambaşka birşey. Motosiklet kullanma kültürüne sahip olmayan birinin 600lük kullanması çok tehlikeli. Yani dışarı çıkarken, joleli saçınız bozulmasın diye, kafe önünden geçerken hava atmak için ve ne gerek var şimdi diye kask takmıyorsanız 600'lük değil, 125lik bile tehlikeli.

Takip mesafesi nedir bilmeyen, kör noktaların neresi olduğunu farketmeden sürekli o kör noktada motor kullanan, elinin ayarı olmayan, çabuk gaza gelen kimseler için motosiklet çok tehlikeli. 600'lük olması, binlik olması farketmiyor yani.

Binlik motor kullanıyorum, emin olun 100'lük cuplar beni sağlı sollu geçiyor şehir içinde, hemde kasksız kasksız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst